Cumartesi, Mart 8

Benim de söyleyeceklerim var #1


Siyasete girmeyeyim bakalım ne kadar dayanıcağım dedim bu adam beni en fazla 2 gün dayandırabildi.Bereket için çocuk yapın demiş.
Bu Adamın Milli Gelir denen şeyden haberi herhalde.

Doğuda çok çocuk doğuyorda ne oluyor adam kendi çocuğunun ismini hatırlamıyor.
Ey recep tayip erdoğan kadınlara çocuk doğurun diyip gaza getireceğine Doğum Kontrol'ü öğret bilmeyenlere.
Geçenlerde Doğulu bir amcaya soruyorlar amca neden 25 çocuğun var diye,
yaptık işte ne olacak diyor.

Doğum kontrol sizin köy'e gelmedi mi diye soruyorlar.
Cevap şu:daha bizim köy'ü kontrol etmediler.
Bu bir fıkra veya gülünecek bir şey değil.

Bende 4 çocuk var bereketini görüyorum diyen Erdoğan'a sesleniyorum.
Başka yerlerde doğacak 2'den fazla çocuğun masraflarını karşılayacaksan hay hay bu yaşta ben de çocuk yapayım.
Haydi genç arkadaşlar genç nufüsü artıralım (!)
Fakat karşılayamayacaksan-ki durum onu gösteriyor-çeneni kapa!!
Parasına güvenenin de istediği kadar çocuk yapma hakkı yoktur,kişi başına düşen milli gelir'i yükseltmek herkesin görevidir.
Milli Gelir bir ülkenin ekonomik gücünü gösterir.
Kafası çalışanlar ülkesinin ekonomik gücünü arttırmaya bakar.
Gelir düzeyimiz zaten düşük insanlarını kafasını bulandırma!!
Almanya eski Başbakanı Shröder’in “Nüfusumuz yaşlanıyor. Başka ülkelerden genç nüfus ithal etmeye başlayacağız”dediğinden söz etmiş bizimki.
Bizim nüfusumuz zaten genç nüfus neden bahsediyorsun be Erdoğan!
Bizim kişi başına düşen milli gelirimiz zaten düşük be Erdoğan!
Bizim yoksul insanlarımız yerlerde sürünüyor be Erdoğan!
1 kocaya 4 kadın düşmesini teşvikleyen konuşmaların başıdır bu.
Kadınlar sadece çocuk doğurmak için bu dünyaya gelen bir obje değildir.
Onların üstünden siyaset yapma,Atatürkçü Gençler her şeyin farkında...
EYY TÜRK GENCİ,ATATÜRK'ÜN İZİNDEN GİT,ŞERİATÇILARIN LAFIYLA Bİ YERE GELİNMEZ BUNU AKLINDAN ÇIKARMA ...

Hiç yorum yok: