Cuma, Mart 14

Herşeyin farkındayız

(resim : chelseafc.com)

Ben zaten ya Chelsea ya Roma istiyordum.Chelsea oldu.Kolay diye değil aman yanlış anlaşılmasın, en kolay olarak görünen Schalkeyi isterdim o zaman.Finale kalacaksan 2 İngiliz takımınıda ele dedi bize FIFA.Ne olduğumuzu ve neler yapabileceklerimizi az çok biliyoruz.Çok çok imkansız değil ama Sevilla'yı elediğimiz kadar kolay olmayacak-onlarıda kolay elemedik bu da yanlış anlaşılmasın-Çok etkili silahları var ama Chelsea pek eski Chelsea havasında değil gibi görüyorum sanki,Chelseanin tüm maçlarını verir sanırım yayıncı kuruluş daha iyi değerlendirmemiz için.Futbolcularda herşeyin farkında olmalı,öyle olduklarındanda eminim Türkiye Kupasında değil Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final maçı bu kolay değil.Dandik(!) bir kupa değil yani,bazı şeylerden daha önemli.Ligde ki maçlarda sıkıntıya girmeden en az puan kaybıyla bu devreyi geçirmeliyiz.
Sakatlıklar filan çok önemli bu devrede.
Taraftarımız elinden geleni yine ardına koymayacaktır.Allah kısmet ederse bende gitmeyi düşünüyorum-konumuzla pek ilgisi yok-Harika tribün şovları ve rakibe Gerçek Cehennemi yaşatmak yine önemli bir mevzuu (Sevilla başkanına bir atıftır.Futbollarına değil,taraftarlarınadır lafım!) Chelsealiler ne düşünüyorlardır bilemem.İnşallah küçümsüyorlardır!
Zaman gösterecektir düşüncelerini,Chelsea'nin CEO'su ''saygı duyulacak takım'' demiş bizim için tüm Chelsealiler bu düşüncedeyse kutluyorum.Sevillalılar gibi erken ötmemiş olurlar.Chelsea zamanında bizden daha kötü bir takımdı hatırlatayım.Bakalım neler olacak.

Fenerbahçeme tüm kalbimle tekrar başarılar diliyorum.

Hiç yorum yok: