Çarşamba, Mart 26

Sonunda , ama ...


''Formamı geri verr''
diye boşuna bağırmadık.
Modern Futbola HAYIR!! demekti amacımız.Milli unsurları korumak.
Ben Türkuaz formaya tam anlamıyla karşı değildim,tek şartla:EFSANE formanında olması! diyordum ki NIKE ben ve benim gibi düşünenleri duymuş ve formamızı geri vermiş,gerçekten çok hoş demek isterdim ama,NIKE'ın ambleminden taviz vermemesi ve renklerin ters olması biraz limon sıktı içine,ama hiç olmamasından daha iyidir.Kırmızı-Beyaz efsane formamızı alabilirim,bi de yazlık atkı çıkarsalar harika olacak.İlk olarak Çarşamba günkü -saatlere bakarsak,bugün diyebiliriz- Belarus* maçında giyilecekmiş bu forma,diyerekten noktayı koyayım.
*Daha önce 2 kez oynadığımız Belarus karşısında:1 mağlubiyet,1 galibiyetimiz bulunuyor.

Gökhan bu bakışla bir mesaj yollamış sanki

Hiç yorum yok: