Cumartesi, Mayıs 3

Curva Telsim


Baştan söyleyeyim çalıntı gibi gözükmesin.Efsane Maraton'dan gördüm konuyu,baya bi ilgimi çekti,bende bişeyler yazayım dedim.Zaten ölmeden cehennemi görebileciğiniz (rakip) tek yer olan stadımızın iyice yanmasını ve kemikleşmiş bir curva oluşmasını istiyordum.Olması çok mu zor işte formül hazır;GFB Telsim'e geçip,ÜNİGFB'ninde Maraton üst'e geçmesi gerçekten çok güzel olur ve Telsim'in ismi Efsane olabilir.Aksilik çıkmasında olsun şu birleşme.İnletsin ortalığı GFB,CK,ÜNİFEB,KFY.Diğer gruplar lütfen kusura bakmasın...
Aslında grup olayını tek bir oluşuma indirsek güzel mi olur,yapımı bozulur bilemem ama artık bişeyler yapılmalı,tribünler sessiz demiyorum -çarpılırım yoksa- bu haliyle bile Avrupa'da sayılı atmosferlerden birine sahibiz,halimizde bişey yok ama dedim ya bi kıvılcım daha güzel yapar herşeyi.GFB Migros'tan başka yerlere kayarsa,Migros bomboş kalır gibi gözüküyor,orayada bir çare bulunmalı.

1 yorum:

Donnie Brasco dedi ki...

bu konuda hep çelişkiler içindeyim
salt bir karara varamadım