Perşembe, Mayıs 29

Sabahın İlk Işığı : Roman


Dün 3.50'deydi maç önceden de belirttiğim gibi.Normalde uyku tutmaz;dün maç var diye uykumun geleceği tuttu filan bişeyler yazmıştım.Neyse ki uyuyakalmadan maçın ilk yarısını izleyebildim.Maç biraz daha erken olsaydı daha bi güzel olacaktı,2. yarıyı da izleyebilecektim yada maç haftasonuna denk gelseydi.Neyse sonuçta izleyebildik Bocamızı(1 yarıda olsa!).Maçta çok önemli ve mutlak gol pozisyonları vardı lehimize.Ben diyeyim şanssızlık yine Beercholic desin cenabetlik vardı üstümüzde,ya kardeşim bu kadar mı olur diyesim geliyor.Kendi evimiz de oynayacağımız maçı,taraftarımızın yaptığı taşkınlıktan dolayı Racing'in sahasında oynadık.Belki onunda etkisi vardı beraberliğin üstünde.Ama yine küçük bir Bombonera yartılmıştı sanki,ayrıca bir güzelliğe de şahit olduk sabahın ilk ışıklarında.Flamengo taraftarları maçı bizim taraftarlarla birlikte seyretti ve Fluminense aleyhinde tezahüratlarda bulundular.Boca ve Flamengo iki kardeş takım gibi değil mi?! Gollerimiz:11' çizginin önünde sadece topa vuran ve 65'te yine kendine has gollerinden birine imza atan Riquelme'den geldi.Riquelme aynı zamanda maçında yıldızıydı.Onların golleri ise adaş (Thiago) olan iki oyuncusundan geldi;15'Silva,77'Neves.Hiçte beraberliği haketmediler.Neyse Atlas maçında olduğu gibi deplasmanda eleriz diye tahmin ediyorum Fluminenseyi.
...
İlk resimi soracak olursanız bir gün çekmiştim penceremden sabahın ilk ışıklarını,işimize yaradı.

Hiç yorum yok: