Perşembe, Haziran 12

Çek Cumhuriyeti 1-3 Portekiz




Stat: Stade de Geneve
Hakemler: Kyros Vassaras, Dimitris Bozatzidis, Dimitris Saraidais
Çek Cumhuriyeti: Petr Cech, Zdenek Grygera, Jan Polák, Tomáš Galásek (Dk. 73 Jan Koller), Marek Jankulovski, Libor Sionko, Milan Baroš, Marek Matejovsky (Dk. 68 Stanislav Vlcek), Jaroslav Plašil (Dk. 85 David Jarolím), Tomáš Ujfaluši, David Rozehnal.
Portekiz: Ricardo, Paulo Ferreira, Jose Bosingwa, Cristiano Ronaldo, Petit, João Moutinho (Dk. 75 Fernando Meira), Simão Sabrosa (Dk. 80 Ricardo Quaresma), Pepe, Ricardo Carvalho, Deco, Nuno Gomes (Dk. 79 Hugo Almeida).
Goller: Dk. 8 Deco, 63 Cristiano Ronaldo, Dk. 90+1 Ricardo Quaresma (Portekiz), Dk. Dk. 17 Libor Sionko (Çek Cumhuriyeti)
Sarı Kartlar: Dk. 31 Jose Bosingwa (Portekiz), Dk. 22 Jan Polák.

1-2 saat dinlenmek için uzanayım dedim uyku tatlı geldi ve malesef turnuvada kaçırdığım ilk(hatta 2) gol oldu.28 dakikasını kaçırıverdim,oturdu içime ne diyeyim bi uyandım saat 19:27 niye uyandırmadınız diye sormamla uyanmadın ki dediler.Çok pis uyurum.Neyse,bana ne kardeşim bundan desenizde anlatayım dedim.Maçın karşısına geçtiğimde dakikalar 28'di.Skorda 1-1,2 golü kaçırdık uyku sevdamızdan.Bundan dolayı maçın 28'den sonrasını yazacağım.Çek Cumhuriyeti beklediğim gibiydi.Dün acaba diyordum bir beraberlik çıkarırlar mı diye.Başa baş mücadele ettiler,hatta ben öne geçecekleri bir gol bile bekliyordum.Atakları güzeldi.Çeklerin atakları güzel de Portekiz'in ki kötümüydü.Başa baş bir mücadele dedik ya ondandı ta ki Cristiano'nun golüne kadar.Portekizin ikinci golü moralleri bozdu ve Çekler mücadele olarak bir adım geriye çekildiler.Sonlara doğru iyice dağılmışlardı ki 90+1' Quaresma turnuvada ki ilk golünü ağlara gönderdi.Bize karşı varlık gösteremeyen Cristiano'nun da maçın yıldızı seçildiğini belirtelim.

Hiç yorum yok: