Salı, Haziran 10

Hollanda 3-0 İtalya



Stat: Stade De Suisse
Hakemler: Peter Fröjdfeldt, Stefan Wittberg, Henrik Andren
Hollanda: Van Der Sar, Ooijer, Boulahrouz (Dk. 77 Heitinga), Mathijsen, Van
Bronckhorst, De Jong, Engelaar, Kuyt (Dk. 81 Afellay), Van Der Vaart, Sneijder,
Van Nistelrooy (Dk. 70 Van Persie)
İtalya: Buffon, Panucci, Barzagli, Materazzi (Dk. 54 Grosso), Zambrotta,
Ambrosini, Pirlo, Gattuso, Camoranesi (Dk. 75 Cassano), Toni, Di Natale (Dk. 64
Del Piero)
Goller: Dk. 26 Van Nistelrooy, Dk. 31 Sneijder, Dk. 79 Van Bronckhorst
(Hollanda)
Sarı kartlar: Dk. 59 De Jong (Hollanda), Dk. 27 Toni, Dk. 35 Zambrotta, Dk.
51 Gattuso (İtalya)

Donadoni ne yaptığının farkına varır ve bundan sonraki maçlara düzgün bir 11'le çıkar diye umuyorum.Berbat bir başlangıçtı.Aklı sonradan başına gelsede 2 gol yemişti çoktan.Eski Hollanda geri mi dönüyor yoksa?!Hayır efendim geri dönmüyor.Donadoni göz göre göre verdi maçı.Senin Del Piero'n,De Rossi'n kulübede oturuyor.Biz 10 numara performansı beklerken ne De Rossiyi,ne de kaptan performansı beklediğimiz Del Pieroyu tam izleyemiyoruz.Ayıp!! Bu kadroyla bu oyun iyiydi bile,ataklarımız vardı,tehlikeli pozisyonlarımız.Bundan sonra Di Natale yerine de Quagliarellayı kullansın.Ne bu ya?! Mideme ağrı girdi hala onla uğraşıyorum.Mis gibi kadron var malları sahaya sürüyorsun.Dünya kupasını kazanan kadro,illa Avrupa şampiyonasını da mı kazanacak?! Biraz değiştir takımı.Tamam Gattuso,Camoranesi dünya kupasında iyi oynamış olabilirler ama sahada ruh gibi dolaştılar(buna kısmen Ambrosini de dahil).Bir başka sorun defans.Neydi be İtalya savunması eskiden.Gerçi Cannavaro sakatlanmasa bu defans böyle olur muydu? Kesinlikle olmazdı.Defansta;Panucci,Zambrotta iyilerdi.Barzagli için aynı şeyi tam söyleyemem.Orta saha desen abartıyorsam namerdim sadece Pirlo vardı.2 kişilikte oynasa orta saha kardeşim orası.Ver yanına De Rossiyi! Aquilaniyi,Perrottayı.Farkındaysanız 3 tane Romalı yazdım.Milli takımda kulüpçülük yapıyor mu dersiniz ne derseniz deyin ama bu 3 Romalı İtalyanın orta sahasını çelik gibi yapardı valla.Görürdüm o zaman ben Portakalı.Forvet desen korkuyordum Cassano ile çıkar diye,korkum yersiz çıktı ama sonradan da olsa girdi beceriksiz.Forvette bundan sonra banko olarak;Del Piero,Toni yetmezse Quagliarellayı görmek istiyorum.

Size ideal 11imi de yazayım.
Buffon,Panucci,Materazzi,Zambrotta,Grosso,Aquilani,De Rossi,Perrotta,Pirlo,Del Piero,Toni.

Çıkar şu takımı neler yapıyor bak.Puan kaybederse....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hollanda gibi takımlara karşı çıkabilecek en iyi kadroyla çıktılar. çift forvete döndüğün an orta sahadaki yükün daha fazla artıyor. gattusa dün akşam belki hücuma dönük pek bir şey yapmadı fakat her zamanki agresifliği ile pas yapmalarını engellemeye çalıştı. pirlo gattuso ikilisi banko oynamalı. italya eğer iki forvetle oynasaydı 3 değil 5 yerdi çünkü orta sahayı daha kolay geçebilecekti.italyaya gereken totti gibi adamlar...italya muhtemelen çıkacak bu gruptan ki fransa rezil bir futbol oynuyor... becerikli bir toni italyayı galibiyetlere taşır.
portakallar ise muhteşem bir oyun oynadı. hazırlık karşılaşmalarındaki performansları beni tatmin etmişti ve futbollarına futbol katarak mükemmel bir oyun sergilediler. hollandayı izledikçe gerçek futbolun nasıl oynanması gerektiğini gördük...
bu arada güzel yazılar yazıyorsun takibe devam.. kolay gelsin ;)

Beercholic dedi ki...

abi kusura bakma ama, akşamki Hollanda karşısında uzaylılar bile tutunamazdı..

B. dedi ki...

@ysfglryz
öncelikle teşekkür ederim blogla ilgili sözleriniz için.

ben gattusoyu son 15 dakika harici göremedim,sadece pirlo götürmeye çalışıyordu koca İtalyan orta sahasını.Orta sahaya kulübeden Romalıları takviye etmesi gerek.Tonininde yanına del piero verilerek iş yapması sağlanmalıdır.gerekirse quagliarella.
di nataleyi istemiyorum ben.
bakalım diğer maçlarda da böyle oynayabilecek mi hollanda eğer ki İtalya oyununu düzeltirse ki sadece değişikliklere bakıyor.
gruptan çıktıktan sonra portakallarla tekrar karşılaşmak isterim

@beercholic
1 kez olursa tesadüftür bakalım aynı performansı diğer maçlarda da sergileyebilecek mi?
gerçi fransayı yenemeyeni dövecekler ama