Salı, Haziran 3

Yıldıray'ı Kadro Dışı Bırakan Zihniyet

Avrupa Şampiyonasında orta sahamızın(biraz daha ilerisi) en önemli 2-3 isminden biri diyordum Yıldıray için.Hazırlık maçında gösterdiği performansıda çok beğenmiştim.Gerek pasları olsun gerek koşuları tam yerinde ve zamanındaydı.Hazırlık maçları bitti gönderilecek 3 kişi belirlendi.Orda Yıldıray ismini gördüğümde ''sakatlığı mı vardı ki'' dedim içimden.Malesef yokmuş daha doğrusu sakat olupta kadrodan çıkmasını anlardımda,adam sakat değil bişey değil.Yıldırayı kadrodan çıkartan bir futbol zihniyetini.Neyi düşünerek çıkardı Yıldırayı anlayamadım;Onun yerine çıkarılacak o kadar oyuncu varken,yedekte oturup şampiyonada hiç forma şansı bile bulamayacak adamlar varken gidip Yıldıray'ı çıkarmak,Yazık! Yıldıray geçtiğimiz günlerde yaptığı açıklamada ''bundan sonra Fatih Terim varsa ben yokum'' açıklamasında bulundu.Sonuna kadar haklı görüyorum Yıldıray'ı.Yıldıray'ı çok arayacaksın Fatih hoca.Orta sahada Mehmet Topalından tut Ayhan Akmanına kadar fazla iş yapmayacak adamlar varken Yıldırayın çıkarılması düşünüyorum düşünüyorum aklım almıyor.

Hiç yorum yok: