Pazartesi, Temmuz 7

70'lik Matador

Aragones...
Ne sövmüştüm Raul'u takıma almadı diye yazı üstüne yazı yazmıştım.Yine almasa yine söverdim.Raulu takıma almayan Aragones artık Fenerbahçemizin başında.Fenerbahçemize ne gibi katkılar sağlayacak yada sağlayamayacak bunu zaman gösterecek.Fatih Terim isminden iyidir en azından ama yaşlı teknik direktörleri hiç bir zaman tercih etmemişimdir.Aragones eski günlerimizi aratmaz inşallah.Gelmesin diyordum,inşallah yanılırım.Ekibiyle birlikte geldi.Ekibindeki adamlar genç onlardan bir şeyler bekliyorum ama takımının maçında en heyecanlı dakikalarda bile yerinde kaskatı duran (bkz. Daum) birini ben istemiyorum.Daum'u da sevmiyordum ama artık geldi Aragones,yapacak bir şey maalesef ki yok.Ve dediğim gibi yanılıp yanılmayacağımı zaman gösterecek.İstememe rağmen gelene git diyemeyiz.Hoşgeldin 70'lik Matador.

Hiç yorum yok: