Cuma, Temmuz 4

Tekrar Başlıyoruz


Merhabalar

Futbol adına çok güzel şeyler yaşanırken ufak bir tatil işi çıkmıştı.Ama önceden de söylediğim gibi futbolu hiç bir zaman yalnız bırakmadım,bırakamazdım;ben bıraksam o beni bırakmazdı.Neyse uzun lafın kısası 10 gün önce yayın hayatımızın ilk arasını vermiştik.Hala eve dönmüş değilim.Laptopumuz 3-4 ay önce yolda bırakmıştı bizi ve masaüstü devam etmeye başlamıştık.Şuan İzmirdeyim 1 hafta içinde Bursaya geçip ordan bir aksilik çıkmazsa evime dönüş yapacağım.Anlayacağınız yine Futbol Daima'dan kaçış yok.Yazılarıma 10 günlük bir aradan sonra tekrar başlıyorum.Çünkü Bodrumda zaman geçsede buralarda geçmiyor.Neyse iyi okumalar.
edit:ne kadar tekrar başlıyoruz dediysekte bitirmemiştik zaten...

2 yorum:

Beercholic dedi ki...

e tekrar hoşgeldin o zaman

B. dedi ki...

hoşbulduk diyelim