Perşembe, Ağustos 21

O Kadar Profesyonel Değilim;Çünkü Fenerbahçeliyim

Bir futbol blogu olduğunun fazlasıyla farkındayım ama bunu bir basketbolcu söylediği için değil,bir FENERBAHÇELİ söylediği için buraya aktarıyorum.Galatasaray Cafe Crown'un transfer etmeyi düşündüğünü duyduktan sonra İbrahim Kutluay'ın söyledikleri:

"Galatasaray büyük bir camia, kulübe ve yönetime de saygı duyuyorum ancak Fenerbahçe’de doğdum, orada büyüdüm, orada yaşadım. Sarı-Lacivertli formayı şerefle taşıdım, kaptanlık yaptım. Bu saatten sonra Galatasaray formasını nasıl giyebilirim ki. Zaten Galatasaray’a gitsem mutlu olamam, onları da mutlu edemem. Evet, profesyonel bir oyuncuyum ama Galatasaray’da oynayacak kadar profesyonel değilim.”

Burdan
sonra ne yazarsam kelimeler kifayetsiz kalacak.Sadece yaşlar damladı gözlerimden diyorum...

Hiç yorum yok: