Pazartesi, Eylül 15

Çakma Fiorentina 2 - 1 Fenerbahçe



Maç başladıktan sonra rahat bir maç çıkacak havası sezdim.Atak üstüne tehlikeli ataklar vardı.Çok geçmeden golde geldi Kaptan'dan.Ben her an ikinciyi bekliyordum,fırsatta olmadı değil.Bir türlü gelmedi derken bakmışız ilk yarının sonu gelmiş skor 1-1.Biz böyle bitecek derken,içimden ulan şimdi bedavadan bi gol atsalar maç sıkıntıya girse ne olur acaba dedim ve hiç bir şekilde abartma yok işte bu pozisyon gibi dedim ve gol attılar.İçime mi doğdu lan ne bu.Bir daha düşünmeyeceğim.Olurda aynı pozisyonda mı olur?! Bu gol bizi sıkıntıya soktu.Haliyle Hacettepe'de gol yememek için savunmaya çekildi.Maçın başında gol atacak potansiyeli olmayan takım 2-1 yendi bizi işe bak.Hakemi zaten söylemiyorum.Hakeme en çok sövdüğüm maçlar sıralamasında tüm zamanların ilk 5ine rahat girer heralde.Son dakika hakemin verdiği haksız penaltı ilahi adalet denen futboluda zaman zaman etkileyen kavramdan dolayı dışarı doğru yollanan bir topla son buldu.Hakemde Volkan'ın Tanrıyı göstermesini sindiremeyip kendisini oyundan attı.Volkan'ı da yaptığı hareketlerden dolayı ayrıca tebrik ettim.Tersi anlamında söylemiyorum.Ciddi olarak amatör ruhu yansıtan hareketlerdi.Keşke ruhu para ile satılık profesyonel futbolcu olunacağına,amatör olunsa.Josico'nunda zaman ihtiyacı var.Can Arat sakatlık olmadığı sürece zaten oynayamazdı ama kulübede ki yerini sağlamlaştırdı.Yaptığı iyi işleri çok iyi örtpas etti kendileri.Hacettepe lehine 2 gol kazandırarak.Ayrıca Fenerbahçe'nin atacağı bir golüde engelledi genç arkadaş.Bunun haricinde performans değerlendirmesi gerektirecek bir oyuncu yoktu.En iyisi her zaman ki gibi Alex'ti helal valla Alex sana.Uğur Boral'ın taraftara yaptığı hareket sinir etti.Fenerbahçe taraftarına el kol hareketi yapacak kadar büyük bir oyuncu gelmedi daha Uğur adam ol.Taraftarında seni ıslıklaması hiç hoş bir davranış değildi.Ama göze batan senin hareketin aklını başına topla! Bu takıma daha Semih,Edu,Lugano,Deivid v.s dahil olacak.Telaş yok,rakiplerde de çok iyi oyun yok.

STAT: Ankara 19 Mayıs
HAKEMLER: Mustafa Kamil Abitoğlu, Baki Tuncay Akkın, Özgür Çetiner
HACETTEPESPOR: Recep, Orhan, Amir Azmy, Teli, Murat, Serkan (Ufuk Arslan dk. 90 +2 ), Kadir, Tozo, Lika, Sandro (Olgay dk. 88 ), İbrahim (Sukaj dk. 83)
FENERBAHÇE: Volkan Demirel, Gökhan (Önder dk. 59), Yasin, Can, Roberto Carlos, Kazım (Burak dk. 59), Maldonado, Josico, Uğur Boral(Gürhan dk. 68), Alex, Guiza
GOLLER: Alex (dk. 20), İbrahim (dk. 44), Can (dk. 60 k.k.)
KIRMIZI KART: Volkan (dk. 90+4)
SARI KARTLAR: Tozo, Lika (Hacettepespor), Guiza, Burak, Volkan, Roberto Carlos (Fenerbahçe)

Hiç yorum yok: