Pazartesi, Eylül 1

Deplasman'dan El Boş Dönüldü



Deportivo
Deportivo:2

R. Madrid:1
R. Madrid

İki gündür 3-4'er saat uykularla duruyordum.Dün gece Real Madrid'in maçıda kaçmazdı.Geçtim karşına ve bir yerden(dakika 5) sonra ciddi anlamda uyuklamaya başladım.Normalde uyuklar ayılırsın bu sefer öyle olmadı dolayısıyla maçı TV karşısında uyuyarak geçirdim.1-0 oldu(21') hafif ayıldım gibi oldu,1-1'in(47') sesini duydum diğer golü(51') hatırlamıyorum.Maç karşısında kalıcı uyku olmamıştı desem yalan olmaz.Neyse hayatımı başta sona anlatmaya gerek yok.Kısacası maçı izleyemedim.İlk yarı etkisiz bir Madrid varmış,ikinci yarı hakkında bir fikrim yok ama ikinci yarıya hızlı başladığımızı söyleyebiliriz.İlk maçta mağlubiyet,Barcelona'da yenilmiş gerçi.İlk haftaların çok çok büyük bir önemi yok,son haftalarda bu puanları aramamak şartı var tabi.Hoşgeldin LaLiga.

Hiç yorum yok: