Cuma, Eylül 12

Figo Vardı,Şimdi de Qua

Eskiden kısıtlı düşünürdüm.Figo ve sayılı kişi vardı benim idolüm olan.Şimdi ise daha çok, formayı seven oyuncuları idol yapmaya başladık.Bunun dışında sevdiğim sayılı oyuncu var bilindiği üzere.Quaresma bunlardan birisi,adına en çok gönderi attıklarımın bir tanesi.İnter'e gelmişti daha yeni Porto'dan.Kızmıştık İnterle olan münasebetinden dolayı.Ama daha fazla izleme fırsatımız olur demiştik.Zamanında Figo şimdi ise Quaresma.Quaresma'yı ne kadar destekliyorsun derseniz.Öncedende değinmiştim.Bu konuda aynı düşüncede olan,dünya üzerinde sayılı futbolseverlerden biri olarak Cristiano ile kıyasta gözüm kapalı Quaresma
diyecek kadar diyeyim.Şimdi bu Quaresma ile Figoyu yanyana oynamasını istemedimde değil,ama zamane Figosu'nu tabi,şu anda yerinde yeller esiyorda o bakımdan.Hani bazı oyuncuları yanyana görmek istersiniz ya;Biri 30 yıl(ör.) öncesinin biri şimdinin oyuncusu gibi.İşte öyle bi istek.Quaresma'da beni şaşırtmamış;''Figo benim idolum,onun sayesinde profesyonel olmaya karar verdim.'' tarzında kelamlar.Figo bizimde futbol sevgimizin üzerine koyanlardan biriydi Ricardo.Figo'nun son demlerini Quaresma ile birlikte izleyelim.Sanırım birini farklı kanada çekmek gerekecek.

Hiç yorum yok: