Salı, Eylül 23

Futbol Daima MİM'lendi :)


İlk kez MİM'lenmiş bulunuyorum;Mimleyen ise severek takip ettiğim,ailecek izlediğimiz ''güzel insan'' Kaptan Orta Kapı (Plaki) .Yaş olarak bilmediğim için böyle hitap ettim kusura bakmaz umarım :)

servis önerisi
Mimlenen kişi sorulan soruları cevaplar, yazı sonunda yeni kişiler mimlenir.Son olarak zincirin bozmamak en büyük kaidedir.

1-blog yazmaya ilk ne zaman başladın?

Blog yazmaya tam gün olarakta vereyim,6 Mart 2008 günü 5 gönderi ile başladım.Hızlı bir başlangıç olmuştu açılışa göre.Çok önceden bir blog açma denemem olmuştu (cezagfb.blosgpot), çeşitli tribün manzaralarını koymuştum bloga,üstüne de fazla gitmeyince terkedilmiş bir blog halini almıştı.Aradan 2-3 ay gibi bir süre geçti ve bir gün saatlerce online olduğum bir sitenin (şu an sarikanaryalar.net ismiyle yayın hayatına devam ediyor,bekleriz) database arızası vermesi sonucu tepem atmış ve bir şeyler karalamak;içimdeki futbol aşkından taşanları bir yere aktarma amacıyla bu blogu açma kararı almıştım.İsmide o an gelmişti aklıma;Futbol daimi olsun,aşkı bizi bırakmasın anlamında.Ayrıca şunu da belirteyim bu blogu açacağım sıralar birkaç futbolsever dostumla birlikte dergi çıkarmayı düşünüyorduk.


2-blog yazısı konularının belli bir çizgide olmasına özen gösteriyor musun?
Adı üstünde futbolla ilgili her şey,tüm gönderilerimin futbolla ilgili olması gerekiyor.Bunun dışına 2 yada 3 kez çıktım.Bazen bir blog daha açmak istiyorum,çünkü hayatla ilgili yazacak daha çok şey var.Bu blogda da futbol dışı muhabetler saçma olacağından başka bir blog açmak daha mantıklı geliyor.Ancak,dersler ağırlaşacak bir kaç hafta sonra.Bu blogu pas geçmeyeyim bir de.


3-blog yazmayı ne kadar sürdüreceksin?
Futbol Daima :)
(sağlığımız el verdikçe)


4-blog yazmak senin için eğlenceli bir uğraşken,şimdi artan bekleyiş yüzünden zorunlu bir hal almaya başladı mı?
yok şuanda ilk günkü yazma aşkıyla yazıyorum.Ancak bazı zamanlar geliyor ki insanın bir şey yazası gelmiyor.Ama kısa bir süre sonra dayanamayıp karalıyoruz yine.



5-blog yazmak için gün içinde bazı şeylerden feragat ediyor musun?
mesela şu an film ve carling cup maçını izlemekten feragat ettim :p şaka bir yana dışarı çıkmaktan vazgeçtiğim zamanlar olabiliyor.Gün içinde aklıma çeşitli şekillerde geliyor.Aklıma birden bişey gelebiliyor ve o an klavye başında olup aklındakileri yazmak istiyorsun.


Mimlemek istediklerim
Hayatım Fenerbahçe
Takip ediyorsa,King Santillana ve
Papazın Çayırı
aslında mimlenesi daha çok değerli blogcu var ama işin suyunu çıkarmaya gerek yok :)

Hiç yorum yok: