Cumartesi, Eylül 13

Kan Bağışı

''Kanımızın Yetmemesi Kanımıza Dokunuyor,1 Milyon Kan Bağışçısı Aranıyoruz'' sloganı ilk gördüğümde beni çok etkilemişti.Yukarıda ki resimde büyük bir karamsarlık yaratmıştı içimde.O günlerde karar vermiştim Kan vereyim ne olacak diye.Bunu görgüsüzlük olarak algılayan algılasın.1 gün gecikmeli olarak bu yazıyı yazıyorum. Ben Kızılay'a değilde GATA'da (Gülhane Askeri Tıp Akademisi) verdim kanımı(Özel bir sebebi yok 3-4 ay sonrada Kızılay'a veririz).Kan Bağışı durumunu sorduğumda ise yüzlerinde kötü bir tebessüm yaratıp acıyan yaralarına tuz basmış oldum.Kanım aşağıda da görüleceği üzere 0Rh(-) .Dünya üzerinde en az oranda bulunan kan gruplarının başında geliyor.En kolay bulunan kan'ın bile zor bulunduğu bu ülkede 450 gr. kan damarlarımda dolaşmasa hayat kurtarsa da olur dedim,verdim kanımı.Sizleride kan vermeye davet ediyorum.

Hiç yorum yok: