Cuma, Eylül 26

Ronaldo'yu Hala Sevmekteyiz


Capitcao'da gezerken rastladım ve konuya bir el de ben atayım dedim.Konumuz Ronaldo.Evet şişmanım Ronaldom hırsıyla geri dönmeye niyetli.Şuan ortalıkta Ronaldo ismiyle dolaşanlara duyurulur;Ronaldo olunmaz Ronaldo doğulur(slogan şeklinde kullanılması tavsiye edilir,ayrıca anlık çıktığını da belirtelim).Benim bir numaralı ismimdir dünyada.Sonuçta sezonluk başarılar geçicidir,klas bakidir.İlk formam ve dolayısıyla idolümdü Ronaldo.Küçükken o formayı giydiğimde Ronaldo derlerdi bana,gerçekten hoş anılar bunlar.Kel olsan aynı Ronaldo cinsinden yorumlar vardı.Sokakta maç yaparken herkesin seçtiği bir oyuncu vardı ve uzunca bir süre benim arkamda Ronaldo yazıyordu.O forma halen durur,saklayacağımda.Resminide bir kez daha koyayım sizler için.Daha çok değil 5-6 sene önce fırtına gibiydi Ronaldo hatta ne 5i ne 6sı,2 sene önce Almanya'da Dünya Kupalarının en çok gol atan ismi ünvanını aldı.Son büyük başarısı buydu.Şimdi ise sakatlıklardan dolayı küle dönmüş futbol kariyerine kaldığı yerden devam etmese de,birkaç iz(daha) bırakarak bitirme arayışı içinde.Adına yakışır bitirmek istiyor.Yürü Ronaldo'm arkandayım.En büyük hayallerimden biride Fenerbahçe forması giymesiydi.Bir ara baya bi gündemdeydi ama sakatlık falan derken gelemedi yada bir türlü bir engel çıktı.Şu formuna bi kavuşsanda sonra buralardan birileri gelse yanına,dünya gözüyle Saracaoğlu'nda Ronaldooooooooo anonsunu bir duysak.


dipnot:Forma resimde büyük gibi gözüksede aslen küçüktür.Ancak,o yaşlarda kilomun biraz çizgi dışı olduğunu düşündüğümüzde esneme payınıda es geçmemek gerek.

Hiç yorum yok: