Pazartesi, Ekim 13

Venezuela 0-4 Brezilya


Hızlı başladı lafı sıktı artık,TV'yi 6.dk'da açtım 1-0 yazıyordu,öyle söyleyeyim.Kaçırmış olmanın şokuyla Kaka'nın şık vuruşunun tekrarını izledik ve tekrar maça konsantre olduk.Aynı hızla ataklarına devam eden Brezilya benim 1-2 dakikalık içeriye gitmemi fırsat bilip bu sefer Robinho ile sarstı fileleri(9').Gol kaçırınca nedense üzülüyorum.Sanki tekrarı verilmiyormuş gibi ama farklı bir zevki oluyor golü canlı izlemenin,siz ne düşünürsünüz bilmiyorum.Neyse uzatmadan Brezilya'nın etkili oyunu diyorduk,evet ilk yarının sonuna kadar çok çok bunaltmasada göz yoran ancak gol olunca tatlı bir yorgunluk olduğunu hissettiğiniz pozisyonları yaşatıyor Brezilya.Her zaman böyle oynuyorlar.Dün Arjantin diyordum Dünya Kupasında bugünde kendini toparlayan Brezilya var diyorum.Arjantin-Brezilya finali neden olmasın?! Düşüncelere dalmadan dakikalarımız 19'u gösterdiğinde sahneye eski günlerine dönüş ivmesi yakalayan Adriano çıktı.Venezuela'nın ilk yarı varlık gösteremediğini,ancak ikinci yarı sayısız gol fırsatı kaçırdıklarını da unutmadan belirtelim.İkinci yarıda tek gol Brezilyadan geldi ve maçın yıldızı Robinho farkı 4'e taşıdı.Puan durumu aşağıda sizleri bekliyor.

Hiç yorum yok: