Salı, Ekim 28

Yazmakla Yazmamak Arasındaki Çizgi

Merhabalar DNS değiştirerek girebilen futboldaima okurları,erişime engellendiğimiz günden beri tüm blogcular aynı duygular içinde olacaktır ki kendimi bir boşlukta gibi hissediyorum.Blogsuz yapılmıyor gerçekten.Burası benim Dünya'm ve Dünyamı karartmaya çalışanlara tepki olarak yazmaya devam edeceğim.Bunu desem bile yazmak anlamsız gelecek.Terkedilmiş bir yere döndü,kimi Digitürk,kimi terör örgütü propagandası yapan bloglardan dolayı diyor.Ne olursa olsun yeter artık bizim bir suçumuz yok.Suçlu olan sitelerde ''Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir'' yazar.Benim,Ortega'nın,sLn'nin,Efsane Maraton'un,çizgisiz'in,v.s v.s ne suçları var ha.Cevap verin lütfen.Bunca genç beyni,keskin kalemi susturmaya ne hakkınız var.Hala yazıp yazmamak arasında gidip geliyorum,yazacağım desemde.wordpress'tende adres aldım ama yazasım yok be oraya...

3 yorum:

Selin dedi ki...

blogger'ı seviyorum wp'e geçesim yok hiç :-/ hem onun da yasaklanmayacağını biliyor muyuz ki, zamanında onu da yapmışlar, yine yaparlar..
bunca insanın suçu neydi de bütün blogger'ı yasakladılar diye sormayı bıraktım, bu ülkenin hukuk düzeni böyle. Böyle geldik böyle gidiyoruz.
3 gün boyunca tek kelime yazmak istemedim ama şimdi, sanki çok umurlarındaymışım gibi inadına yazmak istiyorum durmadan :-/

Alfredo dedi ki...

hiçbirimiz wordpress'e yazmak istemiyor ki yazalım.bu sansür hayatımızı felç etti resmen.Allah belalarını versin diyorum başka bişey diyemiyorum.Onlara inat yazmaya devam edicem.saygılar.

B. dedi ki...

@sln
blogger bir aşkmış haberimiz yokmuş :)
durmadan yazmalıyız aslında seninde yaptığın gibi,tepki olarak ama kapatılma nedeni DIGITURK yayınlarıymış.ilerizekalılar bizi düşünmeden tüm siteyi kapattı.haklıyken haksız duruma düştüler.

@di stefano
yazmaya devam kararı meclisten geçmiştir hayırlı uğurlu olsun :)
bide açılsa şu blogger ama açılacakmış sanırım