Cuma, Kasım 28

Agalar İddaa'nın Formatı Değişiyor!

Geçen gün iddaa oynarken her zamanki mavi-beyaz enine çubuklu formasıyla ekmek kapımız olan iddaa makinesinin yanında siyah iddaa makinesini görünce eski alet bozuldu heralde dedim.Neyse geldik bugüne,tam hazırladığım maçları kupona geçerken,iddaacı abimiz bir başka agayla aralarında:
-yeni makine mi bu
-evet yeni
-bir farkı olacak mı acaba
-yeni oyunlar falan eklenecekmiş,1 ay sonra hizmete girecek.
benim tepki HÖNK şeklinde,oranları bıraktık kulak misafirliğine koyulduk,muabbet aynı şekilde devam etti ve bizim de kuponlarımızı yatırma vaktimiz gelmişti.Birde ben olaya el atayım dedim.İddaacı abimizle aynı muhabbeti yaptıktan sonra yeni formatın test kuponu çarptı gözüme,almadan geç(e)medik.Resimler yukarı ve aşağıda mevcut sizler için.1'den 6 'ya kadar kombineli rakamlar 1-9 arası olmuş.Maç sayısının artmasını kesin kılıyor bu.Voleybol,Basket falan da girecek sanırım.Oranlarda yükselir ve MBS(Minimum Bahis Oranı)'de en kötü ihtimalle 2'ye inse harika olur.Malum şuanki iddaa,iddaacıların kaybetmesi üzerine(bu bir gerçek).0-1, 2-3, 4-6 ,7+ şeklinde 4 kutucuk var gol sayısı olabilir diye tahmin ediyorum.Alt ve üst için nihayet ayrı kutucuklar var.Bol kazançlı iddaalar bizi bekliyordur umarım.Ancak bir şey daha umuyorum ki çakallıkta yapmasınlar.Haydi hayırlı olsun...

Hiç yorum yok: