Pazar, Kasım 23

Halı Saha'da Golsüz (0-0)



Ankara tribün açısından deplasman sayılmasa da sezon başına en az bir-iki kere puan bıraktırır.Şampiyonluğa giderken özellikle korkarım Ankara maçlarından.Bilinmez bir cenabetliği vardır bu stadın(yanlış anlaşılmasın bu stada saygımız büyük ama stadın durumunu en iyi bu kelime açıklıyor) Böyle bir başlangıcı Ankara'da 2 puan bıraktığımız içinde yapmış olabilirim.Oynadığımız oyun berbattı,vasatı aşamadık,oynamasak daha iyiydi tarzında bir yorumda bulunmayacağım.Hani bazı maçlar vardır olmayınca olmaz öyle bir maçtı bir nevi.Atak üstüne atak yapıp gol atamayınca denir gerçi bu laf ama ben burada da kullanmak istedim.Sahanın en iyisi Gökhan Gönüldü.Carlos'un yokluğunu hissedeceğimizi pek sanmıyordum ama yanıldım.Hakeza Uğur Boral.Edu ve Lugano sarı kart sınırındaydılar ve buna rağmen sakat hareketlerden kaçınmış değillerdi.Aragones de yine patlattı bombayı maç 0-0 gidiyor 66'da Deivid'i çıkarıp yerine Maldonado'yu alıyor.Daha 1 gol bile atmamışız takımı geriye çekiyor.Selçukta yerini Kazım'a bıraktı.Yani gol atmak için ya kanatlardan gelmek yada ortadan direk Alex'e top şişirmek gerekiyordu.Böyle saçma bişey olamaz.Saçma bir puan kaybı telafisi olur umarım.
Yazının başında tribün açısından deplasman sayılmayan bir şehir dedim.Bu maçta gördüm ki taraftar ve şehir sahiplenme kavramını Ankaragücü daha yeni oturtmaya başlamış.Ankaradayım yıllardır olay böyle kimse kusura bakmasın.Ankaragücü Fenerbahçe maçlarında Ankaragücü Fenerbahçe'ye ses yetiştiremezdi.Yıllardır ilk defa stada hakim olduklarını gördüm(Fenerbahçe maçlarında).Ankaragücü-Fenerbahçe maçına giderdim genelde bu sefer gitmedim belkide ondan öyle gelmiştir.Ayrıca stadın yarısının Fenerbahçeye verilmesine sitem ediyorlar diye duydum.Bu sefer %60 civarı bişeydi yavaş yavaş çemberi daraltıyor sanırım istifaya çağırdıkları yönetimleri.Ama ben bir maçın ölçü olacağını düşünmüyorum.Ne kadar övünsek az Ankara deplasman sayılmaz diyerekten bitireyim sözümü.

Stat: Ankara 19 Mayıs
Hakemler: Fırat Aydınus, Serkan Gencerler, Muhittin Gürses

Ankaragücü: Serkan, Elyasa, Tolga, De Santos, İlkem, Gökhan(Murat Duruer dk. 90), İbrahim Ege, Cem Can, Murat Erdoğan, Mehmet Yılmaz(Barbaros dk. 64), Jaba(Iglesias dk. 90+3)
Y :Zafer, Burak Özsaraç, Leandro, Mustafa
TD:Ünal Karaman

FENERBAHÇE: Volkan Demirel, Gökhan, Edu , Lugano, Vederson, Selçuk(Kazım dk. 57), Josico, Deivid(Maldonado dk. 66), Emre(Gürhan dk. 81), Alex, Güiza

Y: Volkan Babacan, Ali Bilgin, İlhan, Yasin
TD: Luis Aragones
Sarı Kartlar: Elyasa (Ankaragücü), Selçuk (Fenerbahçe)

Hiç yorum yok: