Pazar, Mart 15

Motivasyon! (1-1)

Önemli bir haftaydı,çünkü motive sorunu aşikar. 2.dakikada gol gelince,bu maç rahat geçer zannetik,birde baktık yanılmışız.Gidişat belliydi 15.dakikadan sonra,85'de atar Kocaeli dedim o dakikadan,çünkü yatmaya başlamış takım.Geçen sene kale desen ağzının suyu akacak olan kaleci bile şimdilerde dalga geçer olmuş.Mücadele edenlerin sayısı 3'ü 4'ü geçmez.Şampiyonluğa oynayan rakiplerinin arasında maçlar v.s var.Diğer takımlar öyle yada böyle kazanıyor,bizimkiler ise puan tablosunda 2.sayfada olanlara yatmaya,motive olamamaya,puan vermeye devam ediyor.Haliyle derbilerde ve güçlü rakiplerine karşı aldığın puanlar,güzel galibiyetler pek bir işe yaramıyor,aynı hesaba geliyor.Neredeyse ardı ardına Beşiktaş ve Galatasarayla oynasak galibiyetten şüphe olmayacak.Ama Hacettepe ve Kocaeliyle oynasak 1 puana razı bile olabilecek durumdasın.Teknik direktör son 3 maçta işi öğrenmeye başladığını göstersede kredisini tüketmiş.Çok garip bir sezon ne olacak bilemiyorum.Taraftarlardan gelen çift sesede lanet edesim var.Yanlı anlaşılmasın kendime lanet etmem ben ama bazı rantçılara ederim.TEK SES istiyorum,o da FENERBAHÇE sesi.Bunun haricinde gücünün farkına büyük maçlarda varan ve o gücü kullanan takımdan her maça aynı büyük maç gibi çıkmasını,oynamasını istiyorum.Çok mu şey istiyorum??
Hakemler: Mustafa Kamil Abitoğlu , Mustafa Emre Eyisoy, Hüseyin Fidan
FENERBAHÇE: Volkan Babacan, Gökhan Gönül, Lugano, Edu, Roberto Carlos, Kazım (Gökhan Emreciksin dk. 74 ), Deniz, Selçuk (Josico dk. 51), Uğur Boral (Güiza dk. 54), Alex, Semih
Kocaelispor: Kılıçarslan, Ross (Hamza dk. 60), Sadigov , Muhammed, Ergün, Adem, Levent (Eyüp Hasan dk. 77), Nsumbu , Murat Hacıoğlu (Moreira dk. 83), Agbetu , Taner
Goller: Roberto Carlos (dk. 2), (Moreira dk. 87)
Sarı Kartlar: Selçuk, Josico, Semih (Fenerbahçe), Agbetu, Adem (Kocaelispor)

Hiç yorum yok: