Pazar, Nisan 19

Bitti! (1-0)

Sezonun bittiğini gösteren kareler aşağıda ve yukarıda gözükmektedir.Geçen hafta Galatasaray deplasmanından 3 puan çıkarılsa şuan çok farklı şeylerden söz edecektik.O puan kaybından sonra Ankara'dan 3 puan çıkmasına çok ihtimal vermiyordum.Böylelikle sezonun bittiği düşünüyorum. Ligin ilk 5 haftasında yarıştan koptu denilen Fenerbahçemizin bu haftaya kadar neredeyse iddialı bir konunda bulunması bile takdir edilesi bir şeydi.Ancak şu var ki,derbi ve önemli maçları (üst sıraları ilgilendiren) çıkarırsak sezon boyu berbat bir oyun oynadık,daha doğrusu oynayamadık.Ligin başından beri takımı çok eksik hissediyorum,giden sadece 2-3 oyuncuydu belki ama demek ki yerleri dolmadı.Bu sezon için konuşmam gerekirse artık lig için bir şey söyleyemiyorum,mide bulantısı gelmeye başladı çünkü.Kupaya konsantre olup hiç değilse sezonu boş geçmeyelim diyorum sadece.Bu takımdan sonuna kadar vazgeçmez,en ufak umut ışığında bile kanla başla,ölümüne savunurduk mücadelelerini.Ama ışığımızı söndürdünüz(gerek ruhsuz oyuncular,gerek Luis Aragones,gerekse yönetimin tribün hakkında ki yanlışları).Bir daha böyle bir sezon görmek istemiyorum.2000'den önceki sezonları anımsadım.Kahrolan ve anlamsız haftasonları!


STAT: Yenikent ASAŞ

Hakem: Suat Arslanboğa, Baki Tuncay Akkın, Volkan Narinç

Ankaraspor: Senecky, Ömer Aysan, Erhan, Ediz, Baki, Mehmet Çakır, Hürriyet, Adem, Bilal(Theo dk. 54), Neca(Mehmet Özdemir dk. 68), Murat Tosun(Konate dk. 86 )
Yedekler: Ramazan Kurşunlu, Ramazan Kahya, Anıl, Volkan Altınsoy
TD: Aykut Kocaman

FENERBAHÇE: Volkan Babacan, Ali Bilgin, Önder, Yasin, Roberto Carlos, Kazım(Gökhan Emreciksin dk. 58), Selçuk, Emre, Uğur Boral(Vederson dk. 58), Deivid(İlhan dk. 79), Guiza.
Yedekler: Mert, Josico, Can, Deniz
TD: Luis Aragones
Gol: Mehmet Çakır (dk. 74)
Sarı Kartlar: Senecky (Ankaraspor), Yasin (Fenerbahçe)

Hiç yorum yok: