Pazartesi, Haziran 8

Fransa Ters

Tarihte elle sayılacak kadar karşılaşmamız var ve bu Fransa bize ters geliyor,zaten 2-3 maçı hatırlıyorum özel olanlarında sahada silik kaldığımız,konfederasyonda da 3-2 yenildiğimiz.Toplamda 11 gol yiyip 2 gol atmışız,Fransa hanesine bir gol daha eklendi son hazırlıkla beraber.Aslında biraz şanslı olsak beraberlikle bitebilirdi.Ama önemli olan güzel oyundur,sonuçta puan kaygısı yok başka bir düşünce yok.Sadece güzel oynayacak,takımın eksiklerini göreceksin böyle maçlarda.Sıkıcı geldi bana biraz bu maç,gelişen bir kaç organize atağı,Volkan'ın kurtarışlarını ve Tuncay'ı tenzih edeyim.Yalanda söylemeyeceğim,hepsini izlemedim bizim maçın,Toulon turnuvasında Arjantin-Mısır maçına geçtim.Benim izlemediğim dakikalarda oyuna heyecan geldiyse bilemem.Sonlara doğru bizim gurbetçilerden oluşan kale arkasının coştuğunu,maçın iptaline ramak kaldığını hatırlıyorum son bölümden.
Stat: Stade de Gerland
Hakemler: Manuel Grafe, Feli Zwayer, Markus Hacker (Almanya)
Fransa: Lloris, Sagna, Mee, Boumsong, Abidal, Toulalan, Diarra, Gourcuff, Malouda (Dk. 58 Ribery), Benzema (Dk. 46 Gignac), Anelka (Dk. 58 Govou)
Türkiye: Volkan, Sabri (Dk. 90 İbrahim Kaş), Gökhan Zan, Hakan (Dk. 90 Caner), İbrahim Üzülmez, Tuncay, Mehmet Topal (Dk. 74 Sercan), Nuri, Arda (Dk. 79 Yusuf), Mevlüt (Dk. 40 Eren), Halil (Dk. 46 Semih)
Gol: Dk. 39 Benzema (penaltıdan) (Fransa)
Kırmızı Kart: Dk. 37 İbrahim Üzülmez (Türkiye)

Hiç yorum yok: