Pazar, Haziran 14

İyi,Kötü,Çirkin

İYİKulüpten halen resmi bir açıklama yapılmasa da kendi ağzından çıkan sözler her şeyi açıklıyordu.Bu transfer döneminde,şimdiye dek yapılan en doğru hareketti.Yıllardır eksik olan bir mevkii'ye kocaman bir isim;KOCAMAN Aykut.Uzun yıllar görevde kalıp başarılı olmanı umuyorum.

KÖTÜ
Topuzla ilgili yazdığım şeyler ortada,kimseye etmediğim lafları etmiştim.Beşiktaşa gidiyor yada bize gelmiyor diye değil;Fenerbahçe formasını taşıyamayacağı için.Üstüne basa basa tekrar söylüyorum Mehmet Topuz'u onaylamıyorum.Bir çok Fenerbahçelide benimle aynı görüşte sanırım.
Geçtiğimiz bir kaç gün içinde gece operasyonuyla Aziz Yıldırım aldı getirdi Kayseri'den.38 numaralı formayı giyeceğini öğrendik.Aynı Emre'de olduğu gibi üstündeki formaya hastayım.Onu üstünde taşıdığı(taşıyabildiği) sürece de desteklerim.Emre ile Topuz elele diyelim.Çok merak ediyorum formayı taşıyabilecek mi? Çok büyük şüphelerim var! Kalbimi(zi) kazanman çok zor...

ÇİRKİN
Adam gitmiyor! Orta yol bulunmaya parada anlaşılmaya çalışıyor,inadını devam ettiriyor.Yardımcılarıyla birlikte 10 milyon tazminat istemekteymiş,ne verdinde neyini istiyorsun!

Hiç yorum yok: