Pazartesi, Haziran 8

Yavşak Sadece Bit Yavrusuna Verilen İsim Değildir

Evet Topuz olayından sonra nihayet yazma fırsatı buluyorum.Birikenleri dökeyim.İlk başta adı ne zaman geçse tiksindiğim bir adamdır Topuz.Her Fenerbahçe-Kayseri maçında çemkiren bir görüntüsü olduğu için nefret edilesi bir tip ve karaktere sahiptir.Yani gelmesini zerre kadar istemiyordum,isteyen bazı Fenerbahçelilerin aksine.Çünkü biz bu formaya iyi oyuncu değil,bu formayı taşıyabilecek karakterde birini arıyoruz.
Olaya geçelim;Adam dediğin sözünün eridir,ne derse şartlar uygunsa yapar,şartlarını yaratır,sözünü tutar. Topuz:"Sezon bitti ve Kayserispor'la işim bitmiştir,İstanbul'dan teklif var" v.b bişeyler söyledi,tamamdır gel oyna kimde istersen..Bir kaç gün geçti,"Beşiktaş ve Fenerbahçe benimle ciddi şekilde ilgileniyor,bu iki takıma her an gidebilirim.Galatasaray veya Trabzon'da olabilir" Ohaa,saysaydın tüm ligleri,buradaydık! Ardından "Galatasaray'da oynamam" ee hadi kaldı 3 takım.Ve herkes Topuz Beşiktaş'ta derken Resmi Site(fenerbahce.org) bombayı patlatır: "Kulübümüz Mehmet Topuz için Kayserisporla 5 milyon + 1 futbolcu karşılığında anlaşmıştır" Bütün problem burada başlar.Topoz,ikisi de olabilir demiş,bizde kulüple anlaşmışız.Tamam sorun nerede?! Yok,illa yavşaklık yapacak.Açıklama gelir:"Ben Beşiktaşlıyım,Fenerbahçe 50 milyon verse gitmem" e akıldan mahrum insan neredesin 2 haftadır,niye ilk gün Beşiktaşlıyım demedin,a benim ilerizekalım.Aklını kimler çeldi senin.Ve o arada bir açıklama gelir Beşiktaş başkanından:"Beşiktaşlıyım diyen biri Beşiktaşlıdır,buna rağmen onu alan başka takım varsa o takımın ezikliğidir" Eziklik,7 harf 3 heceden oluşur,anlamıda iyi bilinmektedir. Beşiktaşlıyım diyen birini alamamak,sadece oyuncuyla anlaşıp onu aldım demek,ezikliğin alası değil midir? Sorarım.Lafım o takımın başında olan adamın zihniyetine,yoksa Beşiktaşa değildir,alınan alınır bilemem orasını.
Dediğim gibi yavşak olan adı geçen oyuncudur.Kayseri'den dese ben Beşiktaşlıyım orada oynamak istiyorum,Kayseri'de işim bitti önümü açarlarsa minnettar olurum de eyvallah.Yaptığın nedir? Nerede senin profesyonelliğin,profesyonelsen niye yavşaklık yapıyorsun,e tamam Beşiktaşlıysan neden profesyonel gözükmeye çalışıyorsun,nedir senin derdin?!
Son olarak Kayserispor kanadı,Mehmet Topuz için Fenerbahçeyle anlaşın demiş.
Yapılması gereken: Futbolcu elde tutulur,Demirören gelir Topuz'u ister.Aldığından daha yüksek bir rakama bonservisiyle Beşiktaş'a verilir(Beşiktaş'a değil,Demirören'e ithafen).
Başka bir seçenek,dandik bir kulübe kiralanır.Yıllarca süründürülür.
Bir başka seçenek Kayseri'ye geri verilir ne hali varsa gördürülür...

Açıklama:Gönderi sayım 1200'e yaklaşıyor,böyle bir yazıyı kolay kolay yazmadım,bir daha da yazmam heralde,yazdıranlar utansın.

2 yorum:

Tolga Aşk dedi ki...

Bu adamın davranışlarını hiç beğenmiyorum. Özellikle kayserispor maçlarında.

tamchee dedi ki...

aynen "süründürmek" lazım böyle itleri..