Cuma, Temmuz 31

Antrasit Neon ve Vefa

Çıkan teknik aksaklıklar,iş güç derken yazıları anca toparlayabiliyorum.Mesela şimdi forma konusuna değinmek istiyorum(üzerinden baya bir süre geçmiş olsada).Kayıtlarda bulunsun.

Klasik çubuklu;Her sene üzerinde ufak tefek değişiklikler yapılıp bizlere sunuluyor asil ve en sevdiğimiz formamız,ah birde reklamı olmasa! Kuruluş forması ise 2 sezon önceki formaya oranla daha kötü geldi gözüme ama geçen sezon ki Sarı-Beyaz çalışmadan katbekat daha iyi olduğunu söyleyebilirim.Ve geçelim Arma Forma'ya.İlk duyumlarıma göre canlandırmalarım harika bir formayı işaret ediyordu ancak çıktıktan sonra renklerden dolayı hayal kırıklığına uğradım.Antrasit-Neon! Bu ne be abi?! Renkler Lacivert ve Sarı'dır.Turkuaz'ı benimsedik tamam ama neon ne antrasit ne? Arma'nın yada sadece Palamut dalının büyükçe dış hatlarının olduğu bir formayı yıllardır düşlerim.Yanlış hatırlamıyorsam 2000-01 sezonu civarlarında kaleci kazaklarında palamut dalı vardı alttan çapraz bir şekilde boy gösteriyordu.
Reklamlara değinmek istiyorum,artık arka üstte de olmak üzere kollar,ön... her tarafta reklam görüyoruz,iyice saçmalanmaya başladı kısacası.Tam bir görüntü kirliliği! Para,Amatör ruhun içine etmekle beraber yokta etmekte.Ben Sarımı istiyorum Lacivertimi,sadece çubuklu istiyorum üzerinde Fenerbahçe ambleminden başka bir şey olmayan.Yazık ve ayıp oluyor tarihe!
...

Endüstriyel futbolu lanetledikten sonra geçelim güzel bir gelişmeye.Samandıra'ya Can Bartu,Dereağzı Tesislerine'de Lefter Küçükandonyadis isimleri verilecek.Ara sıra böyle güzel şeyler düşünülsede daha yapılası neler var neler?

Hiç yorum yok: