Pazar, Ağustos 2

Fenerium'dan

Fenerium'un sitesi yenilendi dün itibariyle,en azından ben dün sabah gördüm.Eski site isteklere pek karşılık veremiyor ve fazla güncellenmiyor gibi gözükmekteydi.Tasarımdan çok ürünlerin detaylı bir şekilde sanal ortama aktarılması bana göre önemli olan.Yeni ürünlerde sitede yerini almaya başlamış.İndirimi de duyar duymaz tekrar koştuk Fenerium'a.Ayıptır söylemesi,Önce Fenerbahçe T-shirt'ü ve Çift Sarı Şerit şort mayomuzu dolabımıza koyduk.
Eski bir yapım.Arşivimde bulunmayan tek Fenerbahçe görseliydi piyasaya sürülen ve arıyordum ne zamandır Bahçedeki Fener'i.Dün D&R'de görünce affetmedim tabii ki...

2 yorum:

Tims@h dedi ki...

O DVD ben de var, çıktığında almıştım. Ondan beri senede bir iki kez çocuklarla oturup seyrediyoruz. Blogunu keyifle takip ediyorum, naçizane bir tavsiye; yazarken nokta ve virgüllerden sonra bir boşluk bırak, imla kuralı olduğu için yazıyım dedim.

Mayo da güzelmiş, ben de alacağım.

B. dedi ki...

arşivde eksik olan tek parçaydı kaçırmadım :)

tavsiyeniz için teşekkür ederim