Pazartesi, Ocak 25

Saha!

Yıllardır kalıcı,uzun vadeli bir çözüm üretilemedi şu saha için. Hollanda'dan özel çimler getirtildi,ilaçlamalar,şu bu yapıldı ama olmadı. Stadın altının dere yatağı olmasından kaynaklanıyor olsa gerek yada ben yanlış biliyorum. "Hayır öyle değil!" diyen biri varsa değerleri yorumlarını bekliyorum.
Ayrıca,yanlış hatırlamıyorsam ligin ilk yarısı bittiği gibi incelemeler yapıldı ve Hollandalı çim ekibi yönetime rapor sundu,ardından gerekli düzenlemeler yapıldı. Hatta kupa maçımız olan Tokatspor maçını Olimpiyat Stadında oynamıştık bu sebepten ötürü. Son maçta,maç başlamadan önce bile sahanın berbat olduğu belliydi,maç sonunda alacağı halde tahmin edilebiliyordu. Madem ki bu zeminde çalışmalar yapıldı,kapatırsın stadı 2-3 maça çimler kendine gelir,idare edilir sezon sonuna kadar. Sezon sonuda köklü bir çözüm bulunur. Ama yok yapılmıyor.
Yeni bir sistem getirilecekti. Santiago Bernabeu stadında da olan bir sistem. Çimlerin üstüne mi yanına mı neresine ise 16 adet ışık bağlantısı yapılacak. Amaç zemini kurutmak sanırsam. O iş yapıldı mı yapılacak mı bilemem ama köklü çözümler bulunmalı. Benim önerim İngiltere'deki stadlarda olduğu gibi zeminin yükseltilmesidir.

düzenleme:O iş yapıldı mı yapılacak mı demişim ama yapılmış. O sıralarda finaller ve WAT telaşında olduğum için konudan biraz uzak kaldım,kusura bakılmasın...

Hiç yorum yok: