Perşembe, Mart 25

Sizin Tribün Anlayışınız Budur!

Rakip tribünü 90 kağıt yaparlar,yuhh dersin ama bir yere kadar tamam ulan! lafı çıkar ağzından. 
Ama üstüne bizim yönetim tarafından maske,atkı,kaşkol yasağı konur. Hadi Avrupa yakasını anladıkta senin yaptığın nedir? Şu işi İtalya'da yap bakalım Tifosilere gelirsin yada onlar sana...
Oldu olacak futbolcularda beyaz fanila ile çıksın. Fenerbahçe ismini,rengini daha fazla temsil etmen gereken bir yerde yaptığın işe bak! Bambam,anti-homo tribunus kültürü yaratmaya çalışan bir yönetim.
Asimile mi etmeye çalışıyorsunuz nedir bu gereksiz hareketler?! Cezalar fazla mı geliyor?!  Bas parayı çoşun ulan de! Sizde nerdee??


düzenlenmiştir: Yanlış bir anlaşılmayı Galatasaraylı bir blogdaşım düzelttirdi,kendisine teşekkür ederim.

5 yorum:

Temur dedi ki...

Yazından anladığım kadarıyla GS yönetimine sallamışsın. Ama atkı yasağı fikri FB yönetiminden çıktı (http://www.fenerbahce.org/fb2008/detay.asp?ContentID=19077).

Ayrıca sadece rakip tribün değil o bloktaki kale arkası da 90 TL. Yani GS taraftarı da 90 TL verecek bilete.

B. dedi ki...

GS yönetiminin aldığı bir karar bizim yönetim tarafından duyuruldu olarak düşündüm,fevri davrandım.
uyarı için teşekkür ederim tekrar...

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Fenerbahçeliyim ama benim yönetimim değil bunlar,olamazda. Stat samandıra için teşekkür ederiz,bu taraftar artık seni istemiyor Aziz.atkı,kaşkol herşeydir. taraftarı yoketmeye çalışıyorlar ama yemezler yemezler...

Furkan Zengin dedi ki...

atkıı yasağı fikri il güvenlik kurulunun eseridir. kulüplerin bu konuda en ufak bir tasarrufu yoktur...

B. dedi ki...

Konu hakkında büyük bir kargaşa var.
Net bir bilgiye ulaşabilsek...