Cuma, Mayıs 21

Vodka-Redbull Etkisi

Kaçan şampiyonluğun ardından yaşanan olayların faturası "2 maç seyircisiz" olarak kesildi. Olay çıkaranlara normal bir durumda olsak kızardım ama inanın hiç bir şey diyemiyorum. Maç bittiği an şoktaydık. Şok anında kızamıyorsunuz bile,kimi aşırı saldırganlaşıyor,kimi yerine çakılıp kalıyor ve hayattan bir süre tat alamıyor. Ben ikinci gruptaydım,birinci grupta olanlara hak vermiyorum fakat yapmamalıydınız da diyemiyorum. Düşünsenize o anı, kelimelerin hiç bir önemi yoktu; Kısa bir zaman dilimi içinde ikinci kez aynı sıkıntıyı yaşamıştık, son hafta yine atamadığımız 1 gol yüzünden şampiyonluk kaçmış,üstüne bir de yanlış bir anonsla insanlara Vodka-Redbull etkisi yaşatılmıştı. Maça gelince de sahadakiler sonuna kadar mücadele etmiş,gol atmak için varlarını yoklarını ortaya koymuşlardı,zeka yoksunu bir teknik direktöre rağmen... Futbolculara zerre kızmadım. Tribündeki olayları da bir kez daha değerlendirecek olursak; Şampiyonluk kaçmış,insanların duygularıyla oynanmış... Afedersiniz,kimse paşa paşa evine gitmesini beklemesin oradakilerin. Ama dediğim gibi kimi yaktı yıktı,kimi de kaskatı kesildi. Bir blogda "Mabedimizi yaktıranlar utansın" diye bir kelam görmüştüm. Sözün altına imzamı atarım. Tek onaylamadığım pankartların ateş yüzü görmesiydi.
Şu açıdan da düşünmek gerekir aslında,böyle durumlarda kimin ne kadar Fenerbahçeli olduğunu/olmadığını görüyoruz. En azından Fenerbahçe'ye ne kadar aşık olduğumuzu...

Hiç yorum yok: