Pazar, Haziran 6

Hangi Çağda Yaşıyoruz?!

Konuşmayayım konuşmayayım diyorum olmuyor. Be zeka küpleri(!) hiç mi yok kafanızın içinde bir şey; akıl fikir zerrecikleri,bir iki hücre... Google'a erişim engeli de ne demek oluyor! Kuyruk mu tutuştu,korkunuz nedir?! Şahsım adına konuşacak olursam,Youtube'a erişebiliyorum ama Translate başta olmak üzere çoğu Google ürününe erişemiyorum. Allah razı olsun(!) Google çalışıyor,iki gün sonra o da gider! Hadi ben ve benim gibi netten az çok anlayan arkadaşlar bir yolunu bulur girer de (bazıları(!) gibi) peki ya anlamayanlar ne yapar!  Hangi çağda yaşıyoruz,hangi çağda yaşamaya çalışıyoruz. Yazık! Google elimiz ayağımızdır,adam olun!

En yakın zamanda ettiklerinizi bulasınız Tanrı'dan ne diyeyim başka.

2 yorum:

TribunselSevda dedi ki...

Pakistan bile youtube yasağını kaldırdı sen düşün ne kadar geriye düştüğümüzü..

B. dedi ki...

utanmasa pkk yı bile terör örgütü saymayacak ve uluslararası konularda sadece din kardeşi muhabbeti eden birileri olursa,pakistan değil en cahili bile sollar haliyle