Perşembe, Ekim 7

Olmuş Bitmiş...

Mesut'la ilgili seçim yaptığında da birşeyler yazmıştım. Almanya maçı öncesi tekrar çiziktireyim dedim 3-5 kelam. Adam seçimini yapmış,doğup büyüdüğü ve kendisine göre haklı olan gerekçeleriyle Alman formasını seçmiş. Bence bu dakikadan sonra Türkiye'ye gol atarsa sevinir mi? forma çıkarır mı? ağlar mı? sorularını sormamamız ve bu soruların bizi ilgilendirmemesi gerekiyor. Bir insana zorla yaptıramazsanız bazı şeyleri. Nuri,"Ben atalarımın ülkesini seçtim" tarzında bir açıklamada bulunmuş belki abartılı,belki yerinde. Nuri kafa olarak Türk Milli takımına yararlı olacak bir konumda şuanda,keza Hamit. Bahsetmek istediğim kim nereye faydalı olacaksa,nerede mutlu olacaksa o takımın formasını giymeli. Ve sonuç olarak Mesut Özıl,maçta Türkiye'nin rakibidir. Önlem alacaksınız ki canınız yanmasın. Forma açısından düşünecek olursak durum bundan ibaret. Onun haricinde millet milliyet işlerine girmek kimseye düşmez ama "Ne Mutlu Türküm Diyene" söylevi var Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK'ün,Mesut'ta diyorsa (ki gurur duyuyorum Türk olmakla demişti) -eğer ki yanlış hatırlamıyorsam- Ne mutlu ona,gururumuzdur,temsil eder bizi Avrupa'da,Real Madrid'te bir Türk deriz. Ama Türklüğünü kabul etmiyorsa da nefret edecek halimiz yok. Alman Mesut'tur. Schweinsteiger kadar Lahm kadar Alman'dır. Kısacası insandır özünde,yüklenmemek gerek...

Hiç yorum yok: