Pazar, Aralık 5

Siempre Real

El Clasico'yu geride bıraktık. Daha önce de belirttiğim gibi yoğun bir vize,sunum,ödev üçlemesi haftasındaydım ve El Clasico öncesi sonrası bir şey yazamamıştım. Şimdi yazayım,öncelikle şunu belirteyim ki elimde maç sırasında aldığım bazı notlar vardı,hepsini bir kenara koydum,içimi kusayım az biraz.
Efendim Barcelona; Erken gelen gol, Casillas'ın pek gününde olmayışı , Real Madrid geri hattını dağıtması ve genel olarak sahada üstün olması sebebiyle galip gelmiştir,farka gitmiştir. Gayet net konuşayım bu sonuç ve performans Real Madrid'e gönül veren herkes gibi benim de hoşuma gitmedi. Ama olaya her zamanki gibi gönlünü futbola kaptırmış biri olarak bakacağım. Kastetmek istediğim Real Madrid,çocukluğumdan beri kalbimde,dilimdeydi. Şampiyonlar ligi şampiyonluklarıyla,lig şampiyonluklarıyla coşarken de Real Madrid benim için Real Madrid'ti; Şampiyon olamadığı yıllarda da,Barcelona'yı yenemediği 5 maçtır da Real Madrid,Real Madrid'ti benim için. Halen giyer atkımı izlerim maçımı,takar şapkamı çıkarım dışarı. Nedir bu, ne oldu şişliyoruz havalarını anlayamadım gitti. Real Madrid'i sildi süpürdü Barcelona, dalga geçti Barcelona,... Ee nedir yani gerisi. Yüzyılın kulübü mü oldunuz?! Futbol güzel,hatta harika, Messi,Xavi hatta takım olarak Barcelona adapte olduğu zaman dağıtamayacağı takım yok şu aralar. Tamam ama nedir bu kasılma emareleri?! 3-5 sezon sonraya elbet patlayacak bu takım o zaman ne olacak?! Nerede 11... Sevinelim,kızdıralım rakibi ama basitleşmeyelim efendim. Sadece tarihte bir detay olarak kalacak sonuçlara takılmanın alemi nedir?! Real Madrid ne Barcelona'yı yenerek Real Madrid olmuştur ne de ona yenilince Real Madrid olmaktan çıkacaktır. Real Madrid İspanya'nın merkezidir. Real Madrid olmadan kimse yapamaz ,uğraşacak iş bulamaz,sokaklar sessizleşir...
Biraz da içeri dönelim,hep ona hep ona olmaz. Bu takımda gördüğüm en büyük eksik ruh. Belki alanında en iyi oyuncular(dan) ama olmuyor,çünkü en iyi ile olmuyor bu iş. Takım olacaksın! Ruh ile oynayacaksın! Atıp tutmayacak,işine bakacaksın! Di Stefano,Santiago Bernabeu,Puskas,Zidane,Raul ve daha nicesi olacaksın! Sadece futbolunu değil amatör ruhunu da konuşturacaksın! Adam olacaksın adam! Artistlik yapıp sadece para ve magazin peşinde koşmayacaksın! Real Madrid'li olacaksın! Değişmesi gereken çok şey var...

Hiç yorum yok: