Salı, Mart 6

Futbol Daima 4 Yaşında!

Sizlerle birlikte 4 yıl oldu. Aktif olarak sürekli yazdığım yada yazamadığım zamanlar... Kimi zaman yazılarıma hiç yorum bırakılmadı kimi zaman 'Yenilsen De Yensen De' için ilk çağırılan isimlerden oldum, kimi zaman birilerinin yavşaklığını yapmadığım için Blog ağlarından çıkartıldım, kimi zaman Four Four Two ve kimi basın organlarında bloguma yer verildi. 

İlk günlerimde ne bulursam yorumlardım, ardından araştırma yazılarına evrildim. Özellikle son zamanlarımda her daim okunabilecek klasik yazılar yazmaya çalıştım. Ocak ayına -mezun olana- kadar kimi zaman blogu boşlamak zorunda kaldım. Mezun oldum ve tam vakitten bol neyim var derken, bir ay kadar önce D&R'a Müdür Yardımcısı olarak girdim. Geçtiğimiz yıllarda okuldan bulamadığım vakti, şimdilerde hiç bulamıyorum! Ama haftalık izin günlerimde düzenli yazma gibi bir hedefim var, umarım gerçekleştirebilirim. Ben yazmak için elimden geleni yapacağım, siz de okumak ve yorum bırakmak için aynısını yaparsanız minnettar olurum. 
İYİ Kİ DOĞDUN FUTBOL DAİMA! İYİ Kİ VARSIN!

5 yorum:

Oğuz Öztürk dedi ki...

Nice yıllara

B. dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
B. dedi ki...

Teşekkürler, hep birlikte...

7.Samuray dedi ki...

Umarım daha fazla fırsat bulup daha fazla "klasik yazılar" yazmaya devam edersin.
Bknz:
Şalke-Madencilik ilişkisi.

Nice yıllara...

B. dedi ki...

Umarım, teşekkürlerimle...