Salı, Nisan 1

Belli gibi

1.Gol
Maçlar aynı anda başladığından dolayı ikisinin izleme fırsatım olmadı.Ancak;Schalke-Barcelona maçının ilk 20 dakikasını izledim.20.dakikadan sonra Roma-ManU maçına döndüm.


Barcelona golden sonra bişey yapmamış,görünüşe bakılırsa.12'de golü buldular ve sonra fazla sıkmadılar gibi hissettim ben,bu maçı sadece 20 dakika izlediğimden sağlıklı bir yorum yapamayacağım.
Roma-ManU maçına dönecek olursak;Roma,ilk yarının neredeyse tamamı ve 2. yarının başında atak olan taraftı.Manu ise kötü oynamadı ancak çok atak bir görüntü çizmiyordu.Cristiano'nun geriden gelerek attığı,güzel kafa golüyle 39' da öne geçtiler.Roma'nın bir türlü gol atamaması işlerini çok zorlaştırdı.Totti olsaydı,işler daha değişik olabilirdi.66'da Doni'nin hatası ile karambolden,Rooney'in attığı gol Ferguson'u rahatlattı.Manchester ekibi ben artık yarı finaldeyim der gibi oldu.İşe avantaj yönünden bakarsak ilk yarı final ismi belli oldu sanki :Barcelona-M.United.
Ama futbol bu ne olacağı belli olmaz.

Hiç yorum yok: