Perşembe, Temmuz 31

MARATON Susmaz !!

Bağıran ve takımına maç boyunca ölümüne destek veren bir taraftara sen nasıl otur diyebilirsin?! Oturan seyircilerin rahatı bozuluyormuş !
-Bozulsunn bee,takımın desteğe ihtiyacı var,Bozulsun ne olacak
Balkonların üstünde durulmayacakmış !
-Hadi oradan!
Bi tane taraftarınız var değerini bilin.Para ile bulamazsın böyle taraftarı ama para ile maçı her zaman izlettirirsin.Seve seve parasını verir ve oturur alt(!) tarafta.Alt taraftakilere sesleniyorum.Bu,tüm Fenerbahçeli tribüncülerin sesidir.Oturacaksan evinde otur,oraya para da vermezsin.Ulan ben evde izlerken oturamıyorum siz nasıl oturuyorsunuz maç sırasında.Geçen sene Fenerbahçe-Galatasaray maçındaydım.Önemli pozisyon oluyor aganın alt taraf oturduğu yerden ayrılmıyor.Yapıştın mı kardeşim.Şok cihazı mı gerekli kalkman için.Her sene aynı,alt taraf oturuyor.Omuzomuza da bi 2 dakika ayakta kaldı ya yoruldu beyefendi.Al viskini puronu git evine.Bugün yönetim tarafından yapılan resmen oturun çağrısını kınıyorum.Efsane Maraton geri dönüyor diyoruz.Maraton Üst şenlendi diyoruz,bu güce sen otur diyorsun.Yazıklar olsun.Bu taraftar değil miydi senin cebini dolduran,bu taraftar değil miydi ne kadar gol yesende maçı geri çevirmesini bilen.Maçın sonuna kadar desteği kesmeyip,gırtlağını patlatan TARAFTARI,yıllık 2'den 6 milyara para verip oturan SEYİRCİLERE değişiyorsan,ben daha ne diyeyim.

dipnot:Alt tarafta oturup,desteğini kesmeyenlere değil lafımız,onlar biliyor kendilerini...

Hiç yorum yok: