Perşembe, Ağustos 21

Morientes Yola Çıktı;Peki ya ALTIN Madalyamız


NTVSpor'un severek takip ettiğim Sporun Zirvesi programında her zaman güzel konular işleniyor bildiğiniz üzere.Bugün benimde uzun süredir dikkat ettiğim ancak bir türlü dikkatimi toplayıp yazamadığım bir konuya dikkat çektiler.Bu konu kendisini Spor Gazetesi olarak tanımlayan çoğu gazetenin asıl yaptığının futbol dedikodu gazeteciliği olduğu.Bunun en güzel örnekleri yukarıda gözükmekte.Gazetelerin bugünkü kapak resimlerini aldım ve manşetlerinde ne olduğunu göstermek istedim.Biri Moriantes'in yola çıktığını diğeri ise Mario Gomez'in Galatasaray'da olduğu haberi.Daha doğrusu haber demek yanlış olur,söylentisi diyelim biz buna.Bir spor gazetesi kendisini SPOR GAZETESİ olarak niteliyorsa,üzerinde Türk bayrağı taşıyan sporcuların sadece olimpiyatlarda değil kazandığı tüm başarılar;Moriantes'in yola çıkmasından,Fenerium'da 60bin adet Ronaldo forması basıldığı yalanlarından daha önemlidir diye düşünüyorum.Sırf bu yüzden en son ne zaman Spor Gazetesi okuduğumu hatırlamıyorum.Aslına bakarsak normal gazetelerede pek bakmıyorum.Neyse beni boşverip bu konuya odaklanırsak iyi olur.Bu konuya belki siz de tepkilisinizdir.Peki ya devamı.Hayır yok!Yarın ve sonraki gün tekrar benzer manşetlerle karşınıza çıkacaklar.

Hiç yorum yok: