Pazartesi, Eylül 1

Haftasonu Oynanan Derbiler

ASSE (St.Etienne) - O.Lyon Derbisi




Resimler haftasonu oynanan derbiden,Fransa ile pek işim ve ilgim olmaz bildiğiniz üzere.Ama bundan öncede belirttiğim gibi St.Etienne'i biraz dışlarında tutuyorum.Buda zerre kadar sevmediğim Fransa'da benim için bir istisna olan St.Etienne'nin önemini belirtiyor.Aşırı derecede ilgim olmasada severim kendilerini,ateşli taraftarını.Lyon gibi şımarık değiller.Lyon'a olan nefretimden dolayıda St.Etienne'li olabilirim.Hatırlamıyorum nasıl başladığını.Ama her zaman ilgimi çekmiştir bu adamlar.Hafta sonu oynanan ve sınıfsal yönden ayrılan iki takımın derbisinde gülen taraf maçı tek golle önde kapatan Lyon oldu.Böylelikle ligde 4 maç sonucu 3 puanla sondan ikinci Les Verts(Yeşiller).


Old Firm


Clydesdale Bank Scottish Premier League
Sunday, August 31, 2008
Celtic Park, Glasgow

CELTIC…2
(Samaras 39, Nakamura 90)
RANGERS…4
(Cousin 37, Miller 52,79, Mendes 63)

CELTIC: Boruc; Hinkel, Caldwell, McManus, Wilson (Hutchinson 84); Nakamura, Brown, Hartley (Robson 72), McGeady; Samaras (Vennegoor of Hesselink 72), Maloney
Sub not used: M.Brown, Loovens, O’Dea, Crosas

RANGERS: McGregor; Broadfoot, Weir, Bougherra, Papac; Davis, Mendes, Thomson, Adam (Novo 78); Cousin, Miller.
Subs not used: Alexander, Edu, Dailly, Lafferty, Aaron, McMillan


Bu maçıda kurstan(Sürücü) dolayı kaçırdık maalesef,ama kursa gitmeyip şu maçı izlesem üzülmezdim.Tam bir Old Firm derbisi tadında geçmiş,kartlar goller falan.Tek kötü yanı kazananın benim safımda olmaması.Rangers'a da Fenerbahçe ile eşleştiği zamandan beridir bir gıcığım var. Tek o değil tabi taraftar yapısını pek sevmiyorum.Celtic'inde menajerliğini yapmaktayım şu anda(!).Ama Celtic ile St.Etienne'i;Boca,Real Madrid veya Roma (Fenerbahçe'yi zaten yazmıyorum) kadar çok sevmiyorum.Sadece saflarımız belli olsun.

Hiç yorum yok: