Pazartesi, Eylül 29

Milan Aldı (1-0)



AC Milan 1-0 Inter (HT: 1-0)

Scorer: Ronaldinho 36.

AC Milan (4-3-3): 12 Abbiati; 15 Zambrotta, 4 Kaladze, 3 Maldini, 18 Jankulovski; 8 Gattuso (25 Bonera 88), 23 Ambrosini, 10 Seedorf; 22 Kaka, 7 Pato (84 Flamini 74), 80 Ronaldinho (76 Shevchenko 84).
Subs not used: 1 Dida, 5 Emerson, 14 Cardacio, 77 Antonini.
Coach: Carlo Ancelotti.

Inter (4-3-3): 12 Julio Cesar; 13 Maicon, 16 Burdisso, 23 Materazzi (9 Cruz 59), 26 Chivu; 14 Vieira (5 Stankovic 80), 19 Cambiasso, 4 Zanetti; 77 Quaresma, 8 Ibrahimovic, 33 Mancini (10 Adriano 59).
Subs not used: 1 Toldo, 2 Cordoba, 24 Rivas, 45 Balotelli.
Coach: José Mourinho.

Referee: Emidio Morganti (Ascoli Piceno).

Booked: Gattuso 41, Jankulovski 51, Burdisso 61, 77, Vieira 66, Quaresma 69, Zanetti 83, Stankovic 85.
Sent off: Burdisso 77, Materazzi 83.

Milan'ın tarafındaydık Roma olarak ve kutluyoruz kendilerini.Maçın ikinci yarısına yetişebildim ve izlediğim kadarıyla çok gollü olmayan bir maçın nasıl zevkli geçebileceğini gösterdi bu derbi bize.Derbi özlemişiz dedim kendi kendime.Derbi deyince aklımıza taraftar gelir,İtalyan rejisi kamerayı taraftara niye çevirmiyor ona da hayret ettim.Ben mi görmüyorum acaba diyeceğimde bakmakla görmek arasındaki farkıda biliyoruz yani.Neyse tek gol Ronaldenyo'dan.Kendisine gıcık kaparım bilirsiniz ancak bu maç çok beğendiğimi söylemeden geçemem.Maçın yıldızı ilan ettim kendimce.Gol için değil mücadelesi iyiydi.Her maç aptal aptal hareketlerle beni sinir eden Ronaldinho yoktu bu sefer.Derbi olurda kırmızı olmaz mı?! Ayıp ettin giallo tabii ki olur hemde kulübedeki adama bile.Gerçi kulübedeki adam mıdır orası bilinmez(!) Kırmızı kartıda vardı,tansiyonuda yüksekti,pozisyon bolluğuda yaşandı ama gol sayısı azdı hatta tekti diyelim.Sağlık olsun daha güzel derbilere.

dipnot:resimler La Gazzetta'dan araya bir tane İnter'in sitesinden hoş bir kare sıkıştırdım.Gönül isterdiki Milan'dan da alalım ancak o kadar kıt bir siteleri var ki üyelik istiyor.Türkiye'den geldik lan seferi say işte.Neyse buradan o eleştirimizide yapalım.Kınıyorum sizi Milan'ın site editörleri.


Hiç yorum yok: