Perşembe, Aralık 11

UEFA 2008 Yılın Takımı

Çizgisiz üstadtan gördük bizde yaptık seçimimizi.

Casillas (K)
Sergio Ramos - Pepe - Carvalho - Lahm
Aurelio
Hamit - Sneijder
Fabregas
Del Piero - Messi

Van der Sar 'da olsa bir numaralı tercihim kesinlikle Casillas.Arka 4lüde Ramos,Pepe,Carvalho kesin var sol bek için Zhirkov ile Lahm arasında kaldım Lahm dedim.Aurelio ile Senna aynı kefede ama milli takım dışında kulüp performansı olarakta düşünürsek özellikle Şampiyonlar ligi adına Aurelio dedim.Sağ açık Hamit,milli takımda yaptığı işler dışında Bayern'de de fena değildi.Zanetti,Cristiano,Schweinsteiger,Gerrard arasında Hamit fena değildi diyerek seçtim onuda biliyorum.Bi kere elim Cristiano'ya hayatta gitmez adam gibi adam lazım takıma.Adam dediysek cinsel tercihlerinden bahsetmiyorum.Gerrard seçilebilirdi ama Gerrard'ı da sevmiyorum duygusal bir seçim oldu belki de bu Hamit seçeneği.Sadece bu seçenek için kabul edebilirim bunu,çünkü bu seçtiğim kendi kafamdaki,başında ben olsam dediğimiz takım.Sol açık mevkiine Snijder yada Robben'i uygun gördüm birini seçebilirdim.Önlerine Fabregas.İleri uçta da Del Piero ve Messi kusursuz seçimler diye düşünmekteyim.En çok bu mevkiinin adayı var.Birbirlerinden kolay ayrılacak isimler değil.Herkes kendi adamını seçecek sanırsam.Bu mevkiide Güiza'nın aday gösterildiğinide ekleyelim.Teknik patron olarak hakkında en ufak övgü yapmadığım(geldiği günkü bu güne kadar ne yaptı gibi bir gönderim vardı o yazıyı tenzih edebilirim) Aragones zaten başında olamaz bu takımın.Anorthosis'in hocasıda ne olursa olsun o kadar başarılı değildi.Büyük bir takımın başına geçemez.Ferguson (ne kadar saygı duysamda) ve Terim'i sevmediğim için seçmesem bile bu takımın başında Advocaat olmalı.
Sizin seçimleriniz ne olurdu ?
UEFA 2008 Yılın Takımı

1 yorum:

Blogspor dedi ki...

Ronaldo kadroya banko girmesi lazımdı :)