Çarşamba, Nisan 15

Darbe Falan Oldu Diyorum (Carlos&Lincoln)

carlos: olm lugano ile emre tamam da arda semih'in sikleti mi?
lincoln: forma varken belli olmuyor da bizim arda'da acayip bi göbek var,
Hacım çekirdek?
carlos: Susatıyo be hafız..

---
r.c: la hacı kaçıp kaçıp gidiyon memlekete, peşin mi aldın senelik ücreti allah için söyle.
c.l: ...
r.c: olm bi söyle lan, n'olcak elinden mi alcaz.
c.l: ehehe, tabi peşin lan, enayi miyim ben. sen?
r.c: vaaay çiyannn, biliyordum ben, maç başı olsa burda yatarsın allahsız. ben de, ben de, trink para çalışırım beni biliyorsun. anaaa, bak sabri gene saldırıyo lan, alayı film bunların.
---
carlos: olm sağda solda anlatma burayı. yoksa brezilya'da topçu kalmaz.
lincoln: eheh mal mıyım olm ben? her gittiğimde elli türlü yalan atıyorum. soruyorlar, darbe falan oldu diyorum.
carlos: tabi lan! bu çiftliği keşfettiklerini bir düşünsene, aç kalırız yeminlen.
lincoln: bir de 90 gün hava değişimi patlatsak tam olur müdür.
carlos: eheh...
---
carlos: ne ayak?
lincoln: nolsun geleyim dedim şöle yamacına.
carlos: niye noldu ki?
lincoln: ya volkan beni kesip duruyor yine... saldırmasın tekrar.
carlos: yok olum sami yen'deyiz yemez o kadar.
lincoln: belli olmaz.
carlos: hem geçen maç niye atladı o sana?
lincoln: hala anlayamadım, küfür etmişim, öyle diyor.
carlos: olum hangi ara öğrendi bizim dili volkan?
lincoln: ingilizce etmişim..
....

bir arkadaşım yolladı paylaşayım dedim :)

Hiç yorum yok: