Pazartesi, Mayıs 18

Tribün İstiyorduk

Ne zaman ligin sonuna yaklaşılır daha bir bakarız bir alt ligin puan durumuna,tribün isteriz,deplasman isteriz.Bu sene Manisaspor ve Diyarbakır geldi pek iç açıcı değildi durum.Play-Offlara kalmıştı bizim deplasman isteklerimiz.İlk ayakta Karşıyaka Boluyu,Kasımpaşa'da Altay'ı eleyip finale çıktılar.Karşıyakayı gözümüze kestirdik çıkmalılar dedik,çünkü şahsım adına konuşayım bir sonraki gönderide göreceğiniz nedene birde tribün faktörü eklenince Karşıyaka sonucu çıkıyor,aklın yolu bir.. Final günü dışarıdaydım bilen varsa Bahçelide,şöyle bir gözleyeyim dedim sokakları.Karşıyakalılar vardı sadece.Sinyalle alabilirsem atkı alacaktım-atkı yapmayı bilen bir kitle sonuçta- vazgeçtim. Bulunduğum yerde kimi zaman küçük gruplar,kimi zamanda araçlarda bayraklar eşliğinde Karşıyakalılara rastlıyorduk.Bir kaç saat keyif yaptıktan sonra evin yolunu tuttuk.Biz kendi sevdamıza dalıp takımın durumu kötüde olsa Fenerbahçe tezahüratlarını mırıldanıyorduk.İlk golü Karşıyaka atmış devre arasında gördüm,ardından Kasımpaşa'nın gol attığını da alt yazıda.Uzatmalarda bir gol daha bulan Kasımpaşa bir kez daha Süper lig vizesi almış.Tabii Karşıyakalılar kadar olmasa da üzüldüm bir an.Ardından ilerleyen saatlerde bir spor programında olayları izledim.Kasımpaşalılar Recep Tayip tezahüratı yaparlarken, Karşıyakalılar daha bir çılgına dönüyordu görünürde.Kasımpaşalıların içinde hacı hoca kılıklı kişileri görünce hangi devirdeyiz diyoruz maalesef. Kasımpaşa belki hakkıyla çıkmış olabilir ama ben Karşıyakayı istiyordum.Karşıyaka'yı,Göztepe'yi,Adana Demisporu... bu listeye bir kaç takım daha ekleyebiliriz. Kızılay Sakarya Caddesidir bu iki karede gözüken FanZone tipi yerler,Ankaragüçlülere en sık rastlayabileceğiniz bir nokta.Karşıyakalılarla aralarının iyi olduğunu belirtelim.Bu noktada farklı takım formalılara rastlamanız aslında imkansız falan değildir,şahsen dersaneye gittiğim zamanlarda geçtiğim noktalardan biriydi.Fazla kişi olurlarsa çevrenizi sararlar o ayrı konu.

1 yorum:

Alex il Grande dedi ki...

Metin abi çok kıyak çıkmış resimde. Hoşgeldin Paşa...