Salı, Eylül 22

Avrupa'da Ne Oldu?

Avrupa macerası 5-1 ve 1-1 ile elediğimiz Honved maçlarıyla başlamış ve ardından rakip Sion olmuştu.
Sion 0:2 Fenerbahçe
Cenevre deplasmanında goller ilk yarı bitiminde Dos Santos'tan,maç bitiminde ise Kazım'dan geldi.Takım genel olarak iyi oynasada Kazım ve Dos Santos'un ayrı bir çabası vardı.Deplasmanda 2-0'lık skor Kadıköy'e rahat gitmemizi sağlıyordu.Aynı zamanda Lugano bu sezon ilk defa forma giyerken,Bilica cezası nedeniyle bu maçta oynayamamıştı.

Fenerbahçe 2-2 Sion
10 güne yakın bir süre tatil için Bodrum'a gittiğimi söylemiştim.Diyarbakır,Sion ve Manisa maçları bu zaman dilimine denk geldi.Sion maçını,bulunduğum yerin yayın problemi olmasına rağmen bunu maç başlamadan bir kaç dakika önce (sormamızla) öğrenmemiz dolayısıyla izleyemedim.Diğerlerini izledim problem yoktu çok şükür.Her sezon 45-50 civarı maç oluyor ve en fazla 2 maç izleyemiyorum(kaçırıyorum). Maç kaçırınca kendimi kötü hissediyorum ve daha bir sürü şey. Maç kaçırma psikolojisi hakkında bir yazı yazabilirim aslında bir ara. Ne diyorduk yayın yoktu,tam izleyecek yer araştırırken Andre Santos'tan gol haberi aldık ve sevindik haliyle. Kuru kuruyada olmuyor ama insanlar haliyle bakıyor sana. Hemen kulaklığa sarıldım. Açtım cep telefonun radyosunu yok yok. Net ses vermeyen İtalyan frekanstan, 3-5 Yunan frekansına kadar her şey var.Bir Yunan takımının maç yayını da vardı hatta,Avrupa ligi maçlarından biri. Neyse sadece bizim maçın yayını yok. 5 dakikada bir nete girerek takip etmek zorunda kaldım. Sıkıntı! Benim sıkıntım Kadıköy'e de yansıdı.Belki de ilk maçın verdiği avantajla oyuncular adapte olmakta zorluk çektiler ama 2-2'lik beraberlikle tur atlamayı bildiler.Goller Santos'tan.

Grup kuraları çekildi rakipler:Twente,Steaua Bükreş ve Sheriff .
17 Eylül / Fenerbahçe – Twente

1 Ekim /FC Sheriff – Fenerbahçe

22 Ekim /Steaua Bükreş – Fenerbahçe

5 Kasım / Fenerbahçe – Steaua Bükreş

2-3 Aralık 2009

Twente – Fenerbahçe

16-17 Aralık 2009

Fenerbahçe – FC Sheriff

Fenerbahçe 1-2 Twente

Güzel bir başlangıç beklerken,tutuk bir oyun ve gruba sonuncu başlamak diye özetleyebilirim.Maçın ilk yarısında Twente ileri çıkmaya korktu nasıl büyüttülerse artık gözlerinde,2-3 sene öncesi mi geldi akıllarına nedir. Gel gelelim bizimkilerin beceremediğini gördüler işte o zaman saldırmanın zamanı olduğunu düşündüler.Bu kısım masallardan alıntı gibi oldu. Bizimkilerin kulaklarına birisi sürekli masal okuyor gibiydi. Onlarda uyudu bizide uyuttular.Bu sezonun şüphesiz en berbat maçıydı.Bir olsun bir daha olmasın.

4 tanesi yetmiyor gibi 2 hakem daha

Hiç yorum yok: