Cumartesi, Ocak 23

Per Ciljan Skjelbred

FIFA'nın menajer modunda Real Madrid'le mücadele etmekteyim ve Casillas,Lass,Sergio Ramos hariç neredeyse tüm takımı değiştirdim. 2015-16 sezonunun 2.yarısını geçirmekteyim. Uzun süredir 3-4-3'ü tercih ediyorum. 4'lü orta saha'nın merkezinde Skjelbred ve Granero var. Dinamo,özellikle de forvetleri besleme işi bu iki isimde. Granero zaten tanınıyor ama Skjelbred'in fazla bilindiğini sanmıyorum. Tesadüf eseri transfer sezonunda bulmuştum. Kendisinden çok iyi verim alıyorum,tavsiye ederim. Bir de gerçek hayatta nedir,ne değildir,ne iş yapar diye bir bakayım dedim. Karşıma çıkan verileri de paylaşmak istedim.
2004 sezonundan bu yana Rosenborg ile 92, 2007'den beri ise Norveç formasıyla 8 maça çıkmış. Çocuk yaşlardayken yetenek yarışmasını kazanarak,Liverpool ile 1 hafta antrenman şansı yakalayan Skjelbred,yapılan teklifi reddedip ülkesine dönmüştür. Dönmese daha mı iyi olurdu bilinmez ama Skjelbred'le ilgili pek iç açıcı olmayan bir durumu da sizlerle paylaşmak istiyorum. Rosenborg-Olympiakos maçı sırasında Yunanlı Stoltidis hayvanının müdahelesi ile yerde kalan Skjelbred'in irili ufaklı fibulasından alt üst ayak kemiklerine kadar kırılıyor ve Norveçli oyuncu 6 ay sahalardan uzak kalıyor. Üstelik bu Stoltidis'in tek vukuatı da değil!
tipinde meymenet yok mendeburun!



Hiç yorum yok: