Cumartesi, Şubat 6

GOLatar

 
Normalde söz konusu bile olmaz Fenerbahçe maçının olduğu saatte başka bir işle meşgul olmam. Vize,final,birinin düğünü şu,bu vardır ben en kötü bir TV bulur izlerim maçı. Yolculukta mıyım takarım kulaklığı.
Bu sefer de Fenerbahçe-Bursaspor Türkiye kupası çeyrek final maçı vardı. Alışveriş merkezindeydik maç öncesi ve kardeşim Avatar diye tutturdu. Mümkünatı yoktu ama kıramadım. Girdik 17:55 seansına. Maç 20:00'de başlıyor. İyi güzel izliyoruz filmi aradır,mısırdır derken geldi saat 20:00'e taktım kulaklığı açtım cepten radyoyu, gürültülü sahnelerde sesi sonuna kadar açsan da maç ile bağlantıyı fazla sağlayamıyorsun ama yine de dinlemeye devam. Golleri kaçırmadık,ufak çaplı sevinme hareketleri,... Ne derse desin millet bana ne? :)
-i see you
-i see you
...2.pozisyon Luganoooooo ve gooool!...

Bir gün sonra maçın 90 dakikasını izledim onu da belirteyim.

Hiç yorum yok: