Pazartesi, Aralık 6

Benim Takımım (2010)

Yılın kadrosu adayları belirlendi,biz de kendimize göre seçimlerimizi yaptık ve sizlerle paylaşmak istedik. Kalede Casillas var. 5 değil 10 gol yesin, en beğendiğim kalecilerin başında gelir kendisi. Bek olarak Sergio Ramos-Riise ikilisini seçtim. Defansın ortasına Türk bayrağı için,Fenerbahçe arması için tamamen duygusal davranarak Lugano'yu koydum,kaptanlık pazubandını da ona verdim. Oraya aday gösteriliyorsa bazılarının onu seçmesi,hiç kimseye ilginç gelmemeli. Yanında Pique var,diğer adayların önünde bir isim çünkü. Orta saha Robben-Sneijder Xavi-Iniesta süper dörtlüsünden kurulu. Cristiano yerine Robben'i bilerek seçtim,elim falan kaymadı. Real Madrid'e gelmeden önce ondan nefret ediyordum,Real'e gelince düzelir gibi oldu ama hareketleri halen hoşuma gitmiyor. UEFA sağolsun kadroyu belirleyen de biziz,koymak istemedim. Her şey mükemmel olursa futbol o kadar güzel olmaz,değil mi ama?!
En çok seçenek forvette karşınıza çıkıyor. 1 numara kesinlikle Messi,yanına da Higuain. Oyuna sonradan Forlan'ı sokarım diyorum. Maicon,Gareth Bale,Mesut,Cristiano,Forlan yedek isimlerim. Teknik Direktör ise Mourinho.
Benim hayalimdeki kadro budur,başkalarının ne istediği yada ne beklediğini umursamadan belirledim kadroyu. Lugano'ya ve kadroma oylama yolunda başarılar dilerim.

Siz de oy verin

1 yorum:

ultraslanhaber dedi ki...

Julio Cesar-Maicon-Puyol-Pique-Bastos-Robben-Xavi-Sneijder-Iniesta-Messi-Milito buda benim kadrom:)

http://ultraslanhaber.blogspot.com/2010/12/uefa-2010-yln-takm.html