Cumartesi, Haziran 14

İtalya 1-1 Romanya



Stat: Letzigrund
Hakemler: Tom Henning Ovrebo, Geir Age Holen, Jan Petter Randen (Norveç)
İtalya: Buffon, Zambrotta, Panucci, Chiellini, Grosso, Pirlo, De Rossi, Camoranesi (Dk. 85 Ambrosini), Perrotta (Dk. 57 Cassano), Del Piero (Dk. 77 Quagliarella), Toni
Romanya: Lobont, Contra, Tamas, Goian, Rat, Petre (Dk. 60 Nicolita), Radoi (Dk. 26 Dica), Codrea, Chivu, D. Niculae, Mutu (Dk. 88 Cociş)
Goller: Dk. 55 Mutu (Romanya), Dk. 56 Panucci (İtalya)
Sarı kartlar: Dk. 43 Mutu, Dk. 58 Chivu, Dk. 73 Goian (Romanya), Dk. 61 Pirlo, Dk. 90 De Rossi (İtalya)


Sahaya çıkan 11'i görünce ulan dedim Donadoni benim blogu mu takip ediyor.Önceki maçı yorumlarken kafamdaki 11'i vermiştim ve sadece 2 adam farklıydı mesela Materazzi yerine Chiellini,Aquilani yerine de Camoranesi vardı.Bu iki adam haricinde kadro'm aynıydı.10 numara ve kaptan görmek istiyorum dedim,gördüm.Gördünde ne oldu hiç bir şey diyebilirsiniz ama ben öyle düşünmüyorum.İlk maça bu kadroyla çıkılsa çok farklı olurdu.Toparlanmaya Romanya maçının içinde başlamazdık en azından.İlk yarının 2.bölümünden sonra çok güzel ataklarımız vardı ve genellikle karşı kaledeydik.Toni bir türlü istediği golü atamadı çok çabaladı ama olmadı.Bir tane attı ama ofsayt(!) gerekçesi ile iptal edildi.De Rossi beklediğim gibiydi.Güzel bir maç çıkardı ama sanki biraz geride kaldı.Del Piero biraz daha iyi olabilirdi.Panucci Azzurrilerin ilk golünü attı.Savunma hattında yaptığı güzel işlere zaten diyecek yok.Perrotta çok etkili olamadı,alışamamıştı sanki.Ve turnuva öncesi parlamaya aday dediğim Qualiarella'yı da görme şansımız oldu ama hiçte iyi değildi.İstediği topları alamadı belkide.Son olarak Buffon bence penaltı kurtararak Donadoniyi de bir nevi kurtarmış oldu ve maçın yıldızı oldu denebilir. Romanya gibi futboldan yoksun uyuz bir ülke karşısında güzel bir galibiyet görmek isterdim.Bir takım turnuvaya sırf berbabere kalıp puan ve her şeyden önce futbolun en güzel olayı golden yoksun bırakmak için mi katılır.Kahır ediyorlar insanı.Son maçlarda Hollanda Romanyaya yatar ve Romanya 3 puanı kaparsa büyük sürpriz gerçekleşmiş olacak.Ama Hollanda da böyle bir şey yappmaz diye düşünmeden önce aklıma ileri ki turlarda tekrar karşılaşmamak için yapabileceği aklıma geliyor.Nasıl olsa garantilediler liderliği.Neyse konumuz İtalya,önümüzde ki maç mutlak galibiyet almamız ve diğer maçın skoruna kulak vermemiz gerekiyor.Ah Azzurri sen bu hallere düşecek takımmıydın ama Dünya Kupasında da pek parlak değildi ilk başlarda durum.Maçın özetini isterseniz yukarıda ki 3 resim yardımcınız olur.

Hiç yorum yok: